ISO 20000 Foundation 2016-11-13T21:00:38+00:00

ISO 20000  edukacija i certifikacija:

ISO 20000 Foundation

ISO 20000 je međunarodni standard za IT Service Management ( ITSM). ISO 20000 dokazuje da nositelj certifikata posluje u skladu s najboljim poznatim praksama IT Service Managementa. Iako baziran je na ITIL-u, ISO 20000 ne postavlja IT Service Management-a prema ITIL-u kao nužan uvjet za dobivanje certifikata.

ISO 20000 Foundation seminar je dio ISO/IEC 20000 certifikacijske sheme.

Seminar interaktivnim pristupom tj. kombinacijom predavanja, diskusija i radnih materijala polaznike priprema za ISO/IEC 20000 Foundation certifikacijski ispit

Osnovni  ciljevi seminara su upoznavanje s osnovnim konceptima norme ISO 20000, mogućostima primjene u praksi (uključujući koristi i izazove koje takva implementacija uključuje), kao i upoznavanje sa procesima revizija i certifikacija vezanih uz ISO 20000 normu.

Seminar, prateći zahtjeve za polaganje pripadnog ispita, pokriva slijedeće cjeline:

    1. Razumjevanje definicija i principa upravljanja kvalitetom u sklopu Service Management-a
    2. Razumjevanje pozicije koju ISO/IEC 20000 ima u svijetu Service Management-a
    3. Specifikacije kvalitete Service Management-a
    4. Pravila (kodeks) struke Service Management-a

Kroz navedene cjeline pokriveni su uz znatan obim pojmova, definicija i odnosa i slijedeći IT Service Management procesi tj. zahtjevi koje bi ti procesi trebali ispunjavati kako bi zadovoljili normu ISO 20000.

  • Trajanje seminara: 3 dana
  • Pretpostavke: osnovno znanje o IT-u i procesima u IT-u, engleski jezik
  • Seminar je namjenjen: svima u IT-u
  • Ispit: 1 sat, zatvorena knjiga, 40 multiple-choice pitanja, za prolaz potrebno 65%, engleski jezik
  • Certifikat: Da
  • Jezik predavanja: hrvatski (literatura je na engleskom jeziku)

Polaznici u sklopu seminara imaju organizirane tople napitke i osvježenja (kava, čaj, voda) te ručak.

Jezici koje govorimo: hrvatski, engleski i njemački.

Za sve dodatne informacije, konaktirajte nas na

E-mail: info@itsm.hr.

Naša E-LEARNING ponuda!

COBIT 5 (e-learning):
COBIT 5 Foundation

TOGAF 9.1 seminari (e-learning):
Getting started with TOGAF 9.1 * TOGAF 9.1 Foundation (Level 1) * TOGAF 9.1 Certified (Level 2) * TOGAF 9.1 Certified (Level 1 and Level 2) * TOGAF 9.1 Certification (Level 1 and Level 2) and Implementation Suite

IT4IT seminari (e-learning):
IT4IT Foundation (Level 1)

Archimate 2.1 seminari (e-learning):
Archimate Certified

BPMN 2.0 seminari (e-learning):
BPMN 2.0 Foundation

LEAN seminari (e-learning):
Lean Foundation and Management Overview (Level 1) * Lean Master Belt Practitioner (Level 1 and 2)

SIX SIGMA seminari (e-learning):
Six Sigma Foundation Green Belt *Six Sigma Advanced

PRINCE 2 seminari (e-learning):
PRINCE 2 Foundation *PRINCE 2 Practitioner

SCRUM/AGILE seminari (e-learning):
Scrum Developer Certified (SDC) *Scrum Master Certified (SMC) * Scrum Product Owner Certified (SPOC) * Agile Expert Certified (AEC)

Information security (e-learning):
ISACA Certified Information Security Auditor (CISA) * ISACA Certified Information Security Manager (CISM)) * Systems Security Certified Profesional (SSCP) * Certified Information Systems Security Professional (CISSP) * Ethical Hacker v8 * Computer Hacking Forensic Investigator *Security Analyst/Licensed Penetration Tester * Network Security Administrator (ENSA)

RESILIA seminari (e-learning):
RESILIA Foundation *RESILIA Practitioner

CompTIA (e-learning):
CompTIA A+ * CompTIA Linux * CompTIA Network * CompTIA Security

PMP (e-learning):
PMP Certification Training * PMI Introduction * PMI Executive Strategy and Management * PMI Quality Management * PMI Risk Management * PMI Schedule and Cost Control * PMI Scope and Requirements * PMI Managing Project Teams * PMI Strategic Planning * PMI Project Management Skills for Non-project Managers

ITIL (e-learning):
ITIL v3 FOUNDATION:
ITIL v3 Foundation
ITIL v3 INTERMEDIATE - Lifecycle:
Lifecycle - Service Strategy (SS) * Lifecycle - Service Design (SD) * Lifecycle - Service Transition (ST) * Lifecycle - Service Operation (SO) * Lifecycle - Continual Service Improvement (CSI)
ITIL v3 INTERMEDIATE - Capability:
Capability - Operational Support and Analysis (OSA) *Capability - Release, Control and Validation (RCV) *Capability - Planning, Protection and Optimization (PPO) *Capability - Service Offerings and Agreements (SOA)
ITIL v3 EXPERT:
Managing Across Lifecycle
ITIL v3 PRACTITIONER:
ITIL Practitioner