Human Synergistics® Circumplex model – Plavi stilovi 2016-11-14T06:28:48+00:00

Termini ITIL seminara, Zagreb

ITIL Foundation 4-6.9.2017
ITIL Service Design 19-21.9.2017.
ITIL Foundation 17-19.10.2017
ITIL CSI 24-26.10.2017
ITIL Foundation 21-23.11.2017
ITIL Service Strategy 14-16.11.2017.
ITIL Service Transition 11/2017.
ITIL Service Operation 12/2017
ITIL Expert – MALC 4-8.12.2017.
ITIL PRACTITIONER 12/2017.

Human Synergistics® Circumplex model – “Plavi” Konstruktivni Stilovi

“Plavi” konstruktivni stilovi odražavaju zdrav odnos, uravnoteženu brigu o ljudima i radnim zadacima te promoviraju zadovoljavanje želja više razine. Stilovi povezani s ovom orijentacijom usmjereni su ostvarenju organizacijskih ciljeva kroz razvoj ljudi. Konstruktivni stilovi predstavljaju sinergiju i objašnjavaju zašto su neki pojedinci, grupe ili organizacije iznimno efektivni u vidu učinka, rasta i kvalitete rada.

Circumplex model:

“Plavi” Konstruktivni stilovi

11 Sati Postignuće (eng. Achievement)

Temeljen na potrebi za postizanjem iznimno kvalitetnih rezultata u sklopu zahtjevnih projekata te vjerovanju da rezultati nisu slučajni već da se temelje na uloženom trudu pojedinca te sposobnosti pojedinaca za postavljanje izazovnih, ali realnih ciljeva. Pojedinci pozicionirani visoko unutar ovog stila misle unaprijed i planiraju, prije djelovanja istražuju alternative te uče na vlastitim pogrešakama.

12 Sati Samo-Aktualiziranje (eng. Self-Actualising)

Temeljen na potrebi za osobnim rastom, samoispunjenjem i realizacijom vlastitog potencijala. Pojedinci pozicionirani unutar ovog stila pokazuju snažnu volju za učenjem i iskustvom, kreativni su, ali razmišljaju realno demonstrirajući uravnoreženu brigu za ljude i zadatke.

1 Sat Humanističnost-Poticajnost (eng. Humanistic-Encouraging)

Reflektira interest za rast i razvoj ljudi, iznimno pozitivan odnos s ljudima i osjetljivost na njihove potrebe. Pojedinci pozicionirani visoko unutar ovog stila posvećuju vlastitu energiju treniranju i savjetovanju drugih, obazrivi su i uviđavni, pružajući drugima potporu i poticaj.

2 Sata Suradljivost (eng. Affiliative)

Reflektira interes za razvojem i održavanjem ugodnih veza s drugima. Pojedinci pozicionirani visoko unutar ovog stila dijele vlastita razmišljanja i osjećaje, prijateljski su nastrojeni, spremni na suradnju i omogućavajući drugima da se osjećaju kao dio tima.

Jezici koje govorimo: hrvatski, engleski i njemački.

Za sve dodatne informacije, konaktirajte nas na

E-mail: info@itsm.hr.

Naša E-LEARNING ponuda!

COBIT 5 (e-learning):
COBIT 5 Foundation

TOGAF 9.1 seminari (e-learning):
Getting started with TOGAF 9.1 * TOGAF 9.1 Foundation (Level 1) * TOGAF 9.1 Certified (Level 2) * TOGAF 9.1 Certified (Level 1 and Level 2) * TOGAF 9.1 Certification (Level 1 and Level 2) and Implementation Suite

IT4IT seminari (e-learning):
IT4IT Foundation (Level 1)

Archimate 2.1 seminari (e-learning):
Archimate Certified

BPMN 2.0 seminari (e-learning):
BPMN 2.0 Foundation

LEAN seminari (e-learning):
Lean Foundation and Management Overview (Level 1) * Lean Master Belt Practitioner (Level 1 and 2)

SIX SIGMA seminari (e-learning):
Six Sigma Foundation Green Belt *Six Sigma Advanced

PRINCE 2 seminari (e-learning):
PRINCE 2 Foundation *PRINCE 2 Practitioner

SCRUM/AGILE seminari (e-learning):
Scrum Developer Certified (SDC) *Scrum Master Certified (SMC) * Scrum Product Owner Certified (SPOC) * Agile Expert Certified (AEC)

Information security (e-learning):
ISACA Certified Information Security Auditor (CISA) * ISACA Certified Information Security Manager (CISM)) * Systems Security Certified Profesional (SSCP) * Certified Information Systems Security Professional (CISSP) * Ethical Hacker v8 * Computer Hacking Forensic Investigator *Security Analyst/Licensed Penetration Tester * Network Security Administrator (ENSA)

RESILIA seminari (e-learning):
RESILIA Foundation *RESILIA Practitioner

CompTIA (e-learning):
CompTIA A+ * CompTIA Linux * CompTIA Network * CompTIA Security

PMP (e-learning):
PMP Certification Training * PMI Introduction * PMI Executive Strategy and Management * PMI Quality Management * PMI Risk Management * PMI Schedule and Cost Control * PMI Scope and Requirements * PMI Managing Project Teams * PMI Strategic Planning * PMI Project Management Skills for Non-project Managers

ITIL (e-learning):
ITIL v3 FOUNDATION:
ITIL v3 Foundation
ITIL v3 INTERMEDIATE - Lifecycle:
Lifecycle - Service Strategy (SS) * Lifecycle - Service Design (SD) * Lifecycle - Service Transition (ST) * Lifecycle - Service Operation (SO) * Lifecycle - Continual Service Improvement (CSI)
ITIL v3 INTERMEDIATE - Capability:
Capability - Operational Support and Analysis (OSA) *Capability - Release, Control and Validation (RCV) *Capability - Planning, Protection and Optimization (PPO) *Capability - Service Offerings and Agreements (SOA)
ITIL v3 EXPERT:
Managing Across Lifecycle
ITIL v3 PRACTITIONER:
ITIL Practitioner

Click edit button to change this text.