ITIL V3 POSTERI & OVERVIEW

Životni ciklus je niz promjena kroz koje živo biće prolazi od početka svog života do smrti.

ITIL v3 opisuje model Životnog ciklusa usluge (eng. Service Lifecycle)!

Did you know…?

.. that immortality exists. Scientists have discovered a jellyfish which can live forever. More

ITIL v3 POSTERI

…ITIL 3 dobre prakse Upravljenja uslugama  (eng. Service Management)!

UPRAVLJANJE USLUGAMA  &  ITIL

Organizacije stvaraju vrijednost u obliku dobara i usluga.

Usluge su glavni način na koji organizacije stvaraju vrijednost. Danas je većina usluga omogućena informatičkim tehnologijama, a upravljanje IT uslugama (eng. IT Service Management (ITSM)) smatra se ključnom strateškom sposobnošću!

UPRAVLJANJE USLUGAMA

Upravljanje uslugama (eng Service Management) je skup specijaliziranih organizacijskih sposobnosti koji klijentima omogućuje  vrijednosti u obliku usluga.

ITIL

ITIL je zbirka preporuka najbolje prakse za upravljanje uslugama i globalno većinom usvojen okvir za upravljanje uslugama.

ITIL 3 – ŽIVOTNI CIKLUS USLUGE

ITIL 3 je objavljen 2007., a revidiran 2011.

ITIL® V3 ima pristup životnog ciklusa usluge u pružanja smjernica za najbolju praksu upravljanja IT uslugama. U ITIL v3 životnom ciklusu usluge postoji pet faza: strategija usluge, dizajn usluge, tranzicija usluge, operativni rad usluge i kontinuirano poboljšavanje usluge.

USLUGE  &  PROCESI

ITIL 3 naglašava važnost koordinacije i kontrole svih procesa, sustava i funkcija potrebnih za utvrđivanje, oblikovanje, isporuku i podršku uslugama, uz fokus na kontinuirano poboljšavanje usluga i procesa.

USLUGA

Usluga je način pružanja vrijednosti klijentima omogućavanjem ishoda koje klijenti žele postići uz rasterećenje od specifičnih troškova i rizika.

PROCES

Proces je strukturirani skup aktivnosti dizajniran za postizanje određenog cilja. Proces uzima jedan ili više definiranih ulaza i pretvara ih u definirane izlaze.

ITIL 3 – ŽIVOTNI CIKLUS USLUGE…

( detaljnije)

Životni ciklus usluge u upravljanju IT uslugama (ITSM) je dinamičan, iterativni pristup upravljanju uslugama u vremenu što uključuje uvođenje novih poslovnih procesa, nove tehnologije i novih sposobnosti, kao i održavanje, raspolaganje i povlaćenje postojećih elemenata Usluge.

ITIL 3 Service Lifecycle perspective
ITIL 3 Service Strategy

ITIL SERVICE STRATEGY

ITIL Service Strategy pruža smjernice o tome kako upravljanje uslugama promatrati ne samo kao organizacijsku sposobnost, već i kao strateško sredstvo. Opisani su principi na kojima se temelji praksa upravljanja uslugama koji su korisni za razvijanje politika, smjernica i procesa upravljanja uslugama tijekom životnog ciklusa ITIL usluge.

ITIL Service Strategy Overview

ITIL SERVICE STRATEGY – PROCESI

ITIL 3 Service Design
ITIL 3 Service Design

ITIL SERVICE DESIGN

ITIL Service Design pruža smjernice za dizajn i razvoj usluga i praksi upravljanja uslugama. Obuhvaća načela dizajna i metode za pretvaranje strateških ciljeva u portfelje usluga i uslužnih sredstava. Opseg ITIL Service Design nije ograničen na nove usluge već uključuje i promjene i poboljšanja potrebna za povećanje ili održavanje vrijednosti za kupce tijekom životnog ciklusa usluga, kontinuiteta usluga, postizanja razine usluge i usklađenosti sa standardima i propisima. ITIL Service Design vodi organizacije kako razvijati  sposobnosti dizajna u kontekstu  upravljanja uslugama.

ITIL Service Design Overview

ITIL SERVICE DESIGN – PROCESI

ITIL 3 Service Transition Overview
ITIL 3 Service Transition Overview

ITIL SERVICE TRANSITION

ITIL Service Transition pruža smjernice za razvoj i poboljšanje mogućnosti uvođenja novih i promijenjenih usluga u podržana okruženja/produkciju. ITIL Service Transition opisuje kako napraviti prijelaz organizacije iz jednog stanja u drugo, istovremeno kontrolirajući rizik i podržavajući organizacijska znanja za podršku u odlučivanju. Osigurava da se vrijednosti (identificirane) u strategiji usluge i kodirane u dizajnu usluge učinkovito prenosu kako bi se mogle realizirati u radu usluge.

ITIL Service Transition Overview
ITIL 3 Service Transition Overview

ITIL SERVICE TRANSITION – PROCESI

ITIL 3 Service Operation
ITIL 3 Service Operation

ITIL SERVICE OPERATION

 ITIL Service Operation opisuje najbolju praksu za upravljanje uslugama u podržanim okruženjima. To uključuje smjernice o postizanju djelotvornosti i učinkovitosti u pružanju i podršci usluga kako bi se osigurala vrijednost za kupca, korisnike i davatelja usluga.

ITIL Service Operation Overview
ITIL 3 Service Operation

ITIL SERVICE OPERATION – PROCESSES

ITIL 3 Continual Service Improvement
ITIL 3 Continual Service Improvement

ITIL CONTINUAL SERVICE IMPROVEMENT

ITIL Continual Service Improvement pruža smjernice za stvaranje i održavanje vrijednosti za klijente  kroz bolju strategiju, dizajn, tranziciju i rad usluga. Kombinira principe, prakse i metode upravljanja kvalitetom, upravljanja promjenama i poboljšanja sposobnosti.

ITIL CSI Overview
ITIL CSI Overview

ITIL CONTINUAL SERVICE IMPROVEMENT – PROCES

ITIL 3 POSTERI

…ITIL 3 dobre prakse Upravljanja uslugama (eng.  Service Management)!

ITIL Glavna
Kontakt