ITIL Baza znanja 2017-02-06T12:06:41+00:00

Termini ITIL seminara, Zagreb

ITIL Service Strategy 14-16.11.2017.
ITIL Foundation 21-23.11.2017
ITIL EXPERT – MALC 4-8.12.2017.
ITIL Foundation 12-14.12.2017
ITIL PRACTITIONER 12/2017.
ITIL Service Operation 13-15.2.2018.
ITIL Service Transition 10-12.4.2018.
ITIL Service Design 15-17.5.2018.
ITIL Service Strategy 12-14.6.2018.
ITIL CSI 10-12.7.2018.

ITIL v3 – Baza znanja

Pronađite mnoštvo korisnih ITIL resursa ( posteri, infografike, primjeri ispita, vodiči, webinari…).

ITIL®- Information Technology Infrastructure Library!

Moderni IT Service Management se bazira na najboljim praksama (eng. Best practice) dokumentiranim u IT Infrastructure Library (ITIL) knjigama. ITIL je razultat projekta dokumentiranja najboljih praksi na području IT-a kojeg je 80-ih pokrenula engleska vlada, a koji je uključio velik broj IT organizacija (kako vladinih, tako i ne-vladinih). Danas ITIL doživljava svoje treće izdanje (ITIL v.3) i postao je de-facto standard na području IT Service Managementa.

Također, ISO 20000 standard za najbolju praksu u IT Service Management-u je baziran na ITIL-u.

Što je ITSM ( IT Service Management)  i koji su prepoznati benefiti ITIL-a u unaprijeđenju ITSM u organizacijama…

IT Service Management (ITSM) je skup međusobno povezanih i usklađenih procesa koji osiguravaju kvalitetu IT usluga. IT Service Management stvara podlogu i okvir za učinkovito i kvalitetno funkcioniranje pojedinačnih aktivnosti i funkcija unutar IT-a (npr. Service Desk, Change Management, implementacija Service Level Agreements-a (SLA) itd. ) s konačnim ciljem pružanja kvalitetne usluge poslovnim procesima.

IT Service Management (ITSM) donosi standardizaciju IT procesa i metoda. Istovremeno, ITSM usklađuje i prilagođava strukturu IT organizacije ili odjela novim poslovnim zahtjevima.

IT Service Managementa Vam može pomoći u:

  • Odmaku od tehnološkog fokusa i fokusiranju na davanje usluge krajnjim korisnicima
  • Uskladiti IT-a s ciljevima cijele organizacije
  • Poboljšanju pouzdanosti i dostupnosti IT usluga
  • Uvesti ekonomični management Service Level Agreement-a kao osnovnog alata za definiranje odnosa s korisnicima usluga
  • Usklađenost IT-a s potrebama poslovnog dijela organizacije
  • Promjena načina razmišljanja ljudi u IT-u; od tehnološkog fokusa u fokusiranost na pružanje usluga
  • Viša kvaliteta IT usluga
  • Bolja komunikacija unutar IT-a kroz zajedničku ITIL terminologiju
  • Zadovoljniji korisnici krajnjih usluga i poboljšana reputacija IT-a
  • Bolja organiziranost i veća učinkovitost IT-a (mogućnost planiranja umjesto svakodnevnog „gašenja požara” )
  • već koristite desetljeća iskustva drugih zapisanih u ITIL-u i NE IZMIŠLJATE TOPLU VODU!
PRINCE2 is a Registered Trade Mark of OGC ( www.ogc.gov.uk), All Rights Reserved

Linkovi – ITIL

Pronađite mnoštvo korisnih linkova i savijeta iz područja ITIL-a

Pinterest – ITIL

Jezici koje govorimo: hrvatski, engleski i njemački.

Za sve dodatne informacije, konaktirajte nas na

E-mail: info@itsm.hr.

Naša E-LEARNING ponuda!

COBIT 5 (e-learning):
COBIT 5 Foundation

TOGAF 9.1 seminari (e-learning):
Getting started with TOGAF 9.1 * TOGAF 9.1 Foundation (Level 1) * TOGAF 9.1 Certified (Level 2) * TOGAF 9.1 Certified (Level 1 and Level 2) * TOGAF 9.1 Certification (Level 1 and Level 2) and Implementation Suite

IT4IT seminari (e-learning):
IT4IT Foundation (Level 1)

Archimate 2.1 seminari (e-learning):
Archimate Certified

BPMN 2.0 seminari (e-learning):
BPMN 2.0 Foundation

LEAN seminari (e-learning):
Lean Foundation and Management Overview (Level 1) * Lean Master Belt Practitioner (Level 1 and 2)

SIX SIGMA seminari (e-learning):
Six Sigma Foundation Green Belt * Six Sigma Advanced

PRINCE 2 seminari (e-learning):
PRINCE 2 Foundation *PRINCE 2 Practitioner

SCRUM/AGILE seminari (e-learning):
Scrum Developer Certified (SDC) *Scrum Master Certified (SMC) * Scrum Product Owner Certified (SPOC) * Agile Expert Certified (AEC)

Information security (e-learning):
ISACA Certified Information Security Auditor (CISA) * ISACA Certified Information Security Manager (CISM)) * Systems Security Certified Profesional (SSCP) * Certified Information Systems Security Professional (CISSP) * Ethical Hacker v8 * Computer Hacking Forensic Investigator *Security Analyst/Licensed Penetration Tester * Network Security Administrator (ENSA)

RESILIA seminari (e-learning):
RESILIA Foundation *RESILIA Practitioner

CompTIA (e-learning):
CompTIA A+ * CompTIA Linux * CompTIA Network * CompTIA Security

PMP (e-learning):
PMP Certification Training * PMI Introduction * PMI Executive Strategy and Management * PMI Quality Management * PMI Risk Management * PMI Schedule and Cost Control * PMI Scope and Requirements * PMI Managing Project Teams * PMI Strategic Planning * PMI Project Management Skills for Non-project Managers

ITIL (e-learning):
ITIL v3 FOUNDATION:
ITIL v3 Foundation
ITIL v3 INTERMEDIATE - Lifecycle:
Lifecycle - Service Strategy (SS) * Lifecycle - Service Design (SD) * Lifecycle - Service Transition (ST) * Lifecycle - Service Operation (SO) * Lifecycle - Continual Service Improvement (CSI)
ITIL v3 INTERMEDIATE - Capability:
Capability - Operational Support and Analysis (OSA) *Capability - Release, Control and Validation (RCV) *Capability - Planning, Protection and Optimization (PPO) *Capability - Service Offerings and Agreements (SOA)
ITIL v3 EXPERT:
Managing Across Lifecycle
ITIL v3 PRACTITIONER:
ITIL Practitioner

Save