LEAN PRACTITIONER / LEAN CHAMPION
… četverodnevni seminar s detaljima implementacije Lean metodologije
Seminar učionica / Interaktivni webinar
Trajanje: 4 dana / Cijena: 650 €
“Out of clutter find simplicity. From discord find harmony. In the middle of difficulty lies opportunity.” ― Albert Einstein.
LEAN edukacija u učionici / interaktivni webinar
Lean Practitioner / Lean Champion
Lean Practitioner seminar je 4-dnevni seminar koji nudi suštinska znanja o Lean filozofiji i metodama, te njihovoj primjeni u praksi. Sadržaj seminara obrađuje većinu metoda i alata koje Lean (Toyota Production System) koristi u unaprjeđenju poslovanja s perspektive kupca, tvrtke i zaposlenika. Seminar sadrži konkretne primjere načina primjene tih metoda u stvarnim tvrtkama, te učinke na poslovnu izvrsnost. Seminar omogućuje polaznicima da dobiju jasnu i cjelovitu sliku o tome koje metode i do koje razine je moguće primijeniti u vlastitom poslovnom okruženju (tvrtki),na koje otpore mogu naići, odnosno koliko su daleko od idealne Lean kompanije.
Tip seminara: seminar u učionici ili interaktivni webinar (alternativno zbog Covid-19)
Broj polaznika: maksimalan broj 12 polaznika
Preporučeni tip seminara: Radionica u učionici
Trajanje seminara: 4 dana (od 9:00 -12:30)
Certifikat: Ne
Uvjerenje: Da; „Potvrda o uspješno završenom tečaju: Lean Practitioner – Toyota Production System”
Cijena seminara: 650 € po polazniku ( 600 € za 3-7 polaznika iz iste tvrtke; 550 € za 7-12 polaznika iz iste tvrtke) Kontaktirajte nas za informativnu ponudu
Jezik: predavanja hrvatski ili engleski, prateća literatura engleski.
Lean razmišljanje je opće prihvaćena metodologija kontinuiranog poboljšanja koja može uvelike pojednostaviti načine rada i poboljšati performanse u proizvodnim i uslužnim organizacijama. Lean pomaže organizacijama sagledati tokove stvaranja vrijednosti i procese s aspekta što zaista dodaje vrijednosti, a što je otpad.
Lean metodologija
Lean metodologija je nastala iz Toyota Production System Methodology® (TPS), na temelju Just In Time (JiT) filozofije upravljanja proizvodnjom i procesima.
Cilj Lean metodologije: Ostvariti ciljanu količinu najefikasnije, s najboljom kvalitetom i uz najmanji trošak.
Lean metodologija temelji se na 4 osnovne komponente: (1) Poslovnoj filozofiji = Motivaciji i zadovoljstvu svih shareholdera, (2) Standardizaciji = preduvjet automatizacije i JiT filozofije, (3) Pull logikom procesa = povlačenjem rezultata prethodnih procesa i (4) Kaizen/Jidoka – stalnim nadzorom i unaprjeđenjem standarda i procesa ODMAH I U TRENUTKU KADA SE UOČI NEDOSTATAK.

Uvod u Lean – Sadržaj predavanja
U prvom dijelu seminara je poseban naglasak je stavljen na Standardizaciju (Heijunka) kao preduvjet optimalnog planiranja i upravljanja resursima. U centralnom dijelu seminar opisuje ključnu primjenu Value Stream Mappinga, Kanban i Jidoka metoda koja povezuju Lean metodologiju upravljanja procesima s načinom digitalizacije procesa i utjecajem ljudskog faktora na implementaciju primjenu poslovnih procesa.
U završnim dijelovima seminara nudi ključna znanja o metodama mjerenja operativne učinkovitosti, polazeći od najčešćih grešaka. Seminar nudi metode mjerenja učinkovitosti i prepoznavanja i kategorizacije gubitaka bez obzira je li proces digitaliziran ili nije. Isto tako, u ovom dijelu nudi rješenja za primjenu KAIZEN, Kanban, Poka-Yoke, Heijunka metoda u digitaliziranom okruženju, te kako digitalno primijeniti ove metode na uklanjanje gubitaka (waste) u realnom vremenu. Poseban naglasak će biti stavljena na Heijunka (Load Leveling) u kombinaciji s Kanban (pull procesnom metodom) u upravljanju operativnim kapacitetima.
Na kraju seminara polaznici će stečena znanja na seminaru pokušati primijeniti na konkretnom primjeru tvrtke po izboru (servisna ili proizvodna industrija), rješavajući poslovni problem zadan u testnom zadatku.
Seminar je podijeljen u 6 cjelina:
1. Razumijevanje Lean filozofije (poslovne kulture)- (Toyota Production System®)
- Što znači Lean kompanija
- Hoshin Kanri – strateško planiranje
2. Standardizacija – Heijunka
- Standardizacija proizvoda/usluga
- Standardizacija kvalitete proizvoda/usluga
- Standardizacija resursa i upravljanje kapacitetima (Load Leveling)
3. Razumijevanje procesa u Lean metodologiji
- Value Stream Mapping / Takt Time, Cycle Time, Lead Time
- KANBAN i primjena u procesima
- Gubici (7+1 tipova gubitaka), prepoznavanje, mjerenje i root-cause analiza
- Jidoka – Automatizacija s ljudskim dodirom
4. Poslovna kultura u Lean metodologiji
- 1.5S – Kvaliteta radnog mjesta
- 2.Gemba – Leadership
- 3.Poka-Yoke – Mistake Proofing – odnos prema kvaliteti
- 4.Hensei – Self-Reflection – Procjena i samoprocjena djelatnika
5. Nadzor/kontrola uspješnosti
- 1.Načini nadzora ostvarenja postavljenih strateških ciljeva (Hoshin Kanri)
- 2.Operativne efikasnost – Nadzor u realnom vremenu
- 3.Operativna i financijska izvješća i metrika
- 4.KAIZEN – stalno unaprjeđenje
6. Champions vježba primjene Lean-a
- Primjena naučenog na konkretnom zadanom slučaju po izboru:
- Proizvodnja – Rješenje problema
- Servisna industrija – Rješenje problema
- Analiza rješenja polaznika