LEAN SAVJETOVANJE
Uvođenje Lean metodologije
(Toyota Production System® Just In Time)
NAJBRŽA ISPORUKA, NAJBOLJA KVALITETA, NAJMANJI TROŠAK
“Out of clutter find simplicity. From discord find harmony. In the middle of difficulty lies opportunity.” ― Albert Einstein.
Lean savjetovanje
Lean razmišljanje je opće prihvaćena metodologija kontinuiranog poboljšanja koja može uvelike pojednostaviti načine rada i poboljšati performanse u proizvodnim i uslužnim organizacijama. Lean pomaže organizacijama sagledati tokove stvaranja vrijednosti i procese s aspekta što zaista dodaje vrijednosti, a što je otpad.
Koristeći ključna načela, alate, tehnike Lean-a, pomažemo Vam u prepoznavanju i uklanjanju 8 otpada te poboljšanju produktivnosti. Kontaktirajte nas i prezentirajte nam Vaše probleme i izazove kako bismo Vam mogli predočiti potencijal učinkovite primjene Lean principa za Vaš konkretni slučaj.
Lean metodologija
Lean metodologija je nastala iz Toyota Production System Methodology® (TPS), na temelju Just In Time (JiT) filozofije upravljanja proizvodnjom i procesima. TPS je nastao 1954 godine, a osnove je postavio Sakichi Toyoda, a dodano razvio Kiichiro Toyoda. Sustav se unaprjeđuje, ali osnove koje su postavili su do danas aktualne. IZ TPS-a su nastale metodologije poput Lean, Agile, Scrum, Six Sigma (MDAIC) metodologija.
Cilj Lean metodologije: Ostvariti ciljanu količinu najefikasnije, s najboljom kvalitetom i uz najmanji trošak.

Lean metodologija temelji se na 4 osnovne komponente:
(1) Poslovnoj filozofiji = Motivaciji i zadovoljstvu svih shareholdera,
(2) Standardizaciji = preduvjet automatizacije i JiT filozofije,
(3) Pull logikom procesa = povlačenjem rezultata prethodnih procesa i
(4) Kaizen/Jidoka – stalnim nadzorom i unaprjeđenjem standarda i procesa ODMAH I U TRENUTKU KADA SE UOČI NEDOSTATAK.
TPS (odnosno Lean) je cjelovita metodologija upravljanja poslovanjem koja uključuje sve shareholdere u jedinstvenu poslovnu cjelinu. Indikator uspjeha primjene TPS-a u nekoj tvrtki prepoznaje se po motivaciji i zadovoljstvu (poslovnoj kulturi) svih shareholdera, gdje svaki vlasnik i zaposlenik znaju zašto rade u svojoj tvrtki, a kupac i dobavljač s tom tvrtkom.