Baza znanja:
ITIL v3
… Pronađite mnoštvo korisnih ITIL v3 resursa ( posteri, infografike, primjeri ispita, vodiči, webinari…).
Lean razmišljanje je opće prihvaćena metodologija kontinuiranog poboljšanja koja može uvelike pojednostaviti načine rada i poboljšati performanse u proizvodnim i uslužnim organizacijama. Lean pomaže organizacijama sagledati tokove stvaranja vrijednosti i procese s aspekta što zaista dodaje vrijednosti, a što je otpad.
Baza znanja:
ITIL v3
Moderni IT Service Management se bazira na najboljim praksama (eng. Best practice) dokumentiranim u IT Infrastructure Library (ITIL) knjigama. ITIL je razultat projekta dokumentiranja najboljih praksi na području IT-a kojeg je 80-ih pokrenula engleska vlada, a koji je uključio velik broj IT organizacija (kako vladinih, tako i ne-vladinih). Danas ITIL doživljava svoje četvrto izdanje (ITIL 4) i postao je de-facto standard na području IT Service Managementa.
Također, ISO 20000 standard za najbolju praksu u IT Service Management-u je baziran na ITIL-u.
ITIL je najprihvaćeniji pristup upravljanju IT uslugama u svijetu. ITIL pomaže pojedincima i organizacijama u korištenju IT-a za realizaciju poslovnih promjena, transformaciju i rast.
ITIL v3 – Service Lifecycle
ITIL v3 opisuje Životni ciklus usluge (eng. ITIL Service Lifecycle). Najbolje prakse ITIL v3 su detaljno opisane u pet osnovnih publikacija:
Ovih pet svezaka mapiraju cijeli ITIL životni ciklus usluge, počevši od prepoznavanja potreba korisnika i pokretanja IT zahtjeva, preko dizajna i implementacije usluge, te na kraju, faze pružanja, praćenja i poboljšanja usluge.
Naši ITIL Posteri ( free download)
Poster!
ITIL v3 Service Lifecycle model – free download!If you are interested in co-branding, contact us: info@itsm.hr