ITIL® Service Desk
Online tečaj, certifikacija i ispit

3 mjeseca e-learning + vaučer za ispit

€349 + PDV


“Uspješan Service Desk je onaj koji vidi širu sliku – koji razumije da iza svakog zahtjeva stoji poslovna potreba, iza svakog incidenta poslovni rizik, i iza svakog korisnika poslovna vrijednost.”

― Mark Smalley

ITIL® 4 Practitioner:

ITIL Service Desk
Online tečaj, certifikacija i ispit

E-learning + certifikacijski ispit

Cijena: 349 € + PDV ( 3 mjeseca E-learning + ispitni vaučer)

  • Uključeno: više od 5 sati materijala
  • Pristup: 3 mjeseca
  • Akreditiran od strane Axelos i PeopleCert
  • Podrška stručnog tutora
  • Kvizovi i probni ispiti
  • Uključen ispitni vaučer
  • Kompatibilno s mobilnim uređajima

Postanite lice IT-a prema korisnicima: vrhunska Service Desk praksa u ITIL® 4

Service Desk je središnja kontakt točka između pružatelja usluga i korisnika – mjesto gdje počinje povjerenje, kvaliteta i korisničko iskustvo. Ovaj ITIL® 4 Practitioner: Service Desk e-learning tečaj osmišljen je za profesionalce koji žele dokazati i produbiti svoje vještine u ovoj praksi na operativnoj i strateškoj razini te se pripremiti za PeopleCert ispit.

Odabir ovog ITIL® 4 Practitioner: Service Desk tečaja znači ulaganje u znanje koje ima izravnu i mjerljivu vrijednost za vaše poslovanje. Tečaj je razvijen prema najnovijim ITIL® smjernicama i pruža vam ne samo teorijsko razumijevanje, već i konkretne alate i metode koje možete odmah primijeniti u svakodnevnom radu. Fokusiran je na stvarne scenarije, primjere iz prakse i najbolje globalne prakse u području korisničke podrške i upravljanja uslugama.

Osim tehničkih znanja, tečaj vas priprema da Service Desk pretvorite u stratešku prednost – od klasične točke podrške do ključnog dijela korisničkog iskustva i poslovne vrijednosti. Dobit ćete uvid u način kako uspostaviti učinkovite procese, mjeriti uspjeh i neprestano ih poboljšavati, što vas čini vrijednim članom svakog ITSM tima.

Dodatna prednost je fleksibilni e-learning format, koji vam omogućuje učenje vlastitim tempom, bilo kada i bilo gdje, uz podršku stručnih mentora i pristup službenim PeopleCert materijalima. S uključenim ispitnim vaučerom i službenim certifikatom, ovaj tečaj predstavlja najkompletniji i najisplativiji put do stručnosti u ITIL® 4 Service Desk praksi.

Ovaj program idealan je za:

  • ITSM stručnjake, voditelje timova i Service Desk/Service Operations uloge
  • Voditelje korisničke podrške i Service Delivery menadžere
  • ITIL® 4 Foundation certificirane profesionalce koji žele ići dalje prema ITIL Practice Manager putanji

Na tečaju savladavate kako:

  • razumjeti svrhu i ključne koncepte Service Deska te njegovu ulogu kao SPOC-a (Single Point of Contact) za korisnike
  • definirati i koristiti Practice Success Factors (PSF) i ključne metrike za mjerenje učinkovitosti Service Deska
  • ugraditi procese i aktivnosti Service Deska u vrijednosne tokove kako biste unaprijedili isporuku usluga i zadovoljstvo korisnika
  • definirati uloge i kompetencije unutar prakse (npr. rukovoditelj Service Deska, agenti, vlasnici procesa)
  • primijeniti tehnologiju i automatizaciju (npr. ITSM alati, self-service, znanje/KB) za skalabilnost i kvalitetu
  • učinkovito surađivati s partnerima i dobavljačima u skladu s četiri dimenzije upravljanja uslugama (ljudi/organizacije, info/tehnologija, vrijednosni tokovi/procesi, partneri/dobavljači)

Prednosti certifikacije

  • Međunarodno priznata potvrda stručnosti u ITSM-u
  • Veće karijerne prilike i profesionalni napredak
  • Praktična znanja za stvarne IT izazove
  • Osnova za napredovanje prema višim ITIL razinama (Practice Manager, Managing Professional itd.)

 

Prijavite se danas i započnite svoj ITIL put!

Započnite svoj put prema vrhunskoj IT karijeri. Prijavite se na ITIL 4 Practitioner: Service Desk e-learning tečaj i osigurajte svoje mjesto u svijetu IT usluga budućnosti.

Prijavi se odmah i primi besplatni ispitni vaučer uz kupnju tečaja!

Accredited ITIL® Practitioner: Service Desk training is provided by Good e-learning, accredited by PeopleCert.

ITIL® 4 Practitioner: Service Desk is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.