ITIL® Service Desk
Online tečaj, certifikacija i ispit
3 mjeseca e-learning + vaučer za ispit
€349 + PDV
Online tečaj, certifikacija i ispit
“Uspješan Service Desk je onaj koji vidi širu sliku – koji razumije da iza svakog zahtjeva stoji poslovna potreba, iza svakog incidenta poslovni rizik, i iza svakog korisnika poslovna vrijednost.”
― Mark Smalley
ITIL® 4 Practitioner:
ITIL Service Desk
Online tečaj, certifikacija i ispit
E-learning + certifikacijski ispit
Cijena: 349 € + PDV ( 3 mjeseca E-learning + ispitni vaučer)
- Uključeno: više od 5 sati materijala
- Pristup: 3 mjeseca
- Akreditiran od strane Axelos i PeopleCert
- Podrška stručnog tutora
- Kvizovi i probni ispiti
- Uključen ispitni vaučer
- Kompatibilno s mobilnim uređajima

Postanite lice IT-a prema korisnicima: vrhunska Service Desk praksa u ITIL® 4
Service Desk je središnja kontakt točka između pružatelja usluga i korisnika – mjesto gdje počinje povjerenje, kvaliteta i korisničko iskustvo. Ovaj ITIL® 4 Practitioner: Service Desk e-learning tečaj osmišljen je za profesionalce koji žele dokazati i produbiti svoje vještine u ovoj praksi na operativnoj i strateškoj razini te se pripremiti za PeopleCert ispit.
ITIL 4 Practitioner: Service Desk
Modul 1: Uvod u ITIL® 4 Service Desk praksu
- Razumjeti svrhu, vrijednost i ključnu ulogu Service Deska u upravljanju IT uslugama
- Objasniti osnovne pojmove, principe i temeljne vrijednosti Service Desk prakse
- Razumjeti kako učinkovito vođenje Service Deska utječe na korisničko iskustvo i poslovne rezultate
Modul 2: Ključni koncepti i vrijednost Service Deska
- Identificirati i opisati glavne aktivnosti i zadatke Service Deska
- Razumjeti kako Service Desk prikuplja i obrađuje zahtjeve i incidente
- Povezati rad Service Deska s ciljevima poslovanja i IT strategijom
Modul 3: Komunikacija i interakcija s korisnicima
- Uspostaviti i održavati učinkovite komunikacijske kanale između korisnika i pružatelja usluga
- Primijeniti najbolje prakse za jasno, učinkovito i korisniku prilagođeno komuniciranje
- Unaprijediti zadovoljstvo korisnika kroz proaktivnu podršku i informiranje
Modul 4: Mjerenje i poboljšanje performansi
- Primijeniti Service Desk metrike i KPI-jeve za praćenje učinkovitosti i kvalitete
- Procijeniti i unaprijediti sposobnosti Service Deska pomoću ITIL Maturity Modela
- Planirati aktivnosti kontinuiranog poboljšanja temeljene na podacima i povratnim informacijama
Modul 5: Uloga tehnologije i automatizacije
- Iskoristiti ITSM alate, self-service portale i baze znanja za povećanje učinkovitosti
- Automatizirati ključne procese i optimizirati rad Service Desk tima
- Integrirati nove tehnologije za poboljšanje korisničkog iskustva i brže rješavanje problema
Ishod tečaja: Nakon završetka programa moći ćete dizajnirati, upravljati i unaprijediti Service Desk praksu u skladu s ITIL® 4 smjernicama te uspješno položiti PeopleCert ispit.
- Preduvjet: ITIL 4 Foundation
- Format: 20 pitanja, višestruki izbor (multiple choice)
- Trajanje: 30 min (75 min ako engleski nije materinji jezik)
- Prolaznost: 65% (najmanje 13 točnih odgovora)
- Certifikat: ITIL 4 Practitioner: Service Desk
Informacije o PeopleCert ispitu
Vaš vaučer za ispit bit će vam poslan ubrzo nakon što kupite tečaj. Vaučer za ispit mora biti iskorišten na PeopleCert web stranici prije početka tečaja. Iskorištavanje vaučera omogućuje korisnicima pristup službenom e-priručniku (eBooku).
ITIL 4 certifikacijska shema
ITIL 4 certifikacijska shema pruža modularan i fleksibilan put stručnog usavršavanja u upravljanju IT uslugama. Počinje s Foundation razinom, zatim se može nastaviti kroz specijalističke module, management i strateške module te završiti na razini Master.
Razine i putovi:

Prednosti certifikacije
- Međunarodno priznata potvrda stručnosti u ITSM-u
- Veće karijerne prilike i profesionalni napredak
- Praktična znanja za stvarne IT izazove
- Osnova za napredovanje prema višim ITIL razinama (Practice Manager, Managing Professional itd.)
Prijavite se danas i započnite svoj ITIL put!
Započnite svoj put prema vrhunskoj IT karijeri. Prijavite se na ITIL 4 Practitioner: Service Desk e-learning tečaj i osigurajte svoje mjesto u svijetu IT usluga budućnosti.
Prijavi se odmah i primi besplatni ispitni vaučer uz kupnju tečaja!
Accredited ITIL® Practitioner: Service Desk training is provided by Good e-learning, accredited by PeopleCert.
ITIL® 4 Practitioner: Service Desk is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.