ITIL® Incident Management
Online tečaj, certifikacija i ispit

3 mjeseca e-learning + vaučer za ispit

€349 + PDV


“Svaki incident testira zrelost organizacije. On pokazuje koliko smo spremni, koliko smo koordinirani i koliko razumijemo svoje sustave. Incident Management nije samo reakcija – to je dokaz naše sposobnosti da ostanemo pouzdani kada je najvažnije.”

– Peter Senge

ITIL® 4 Practitioner:

ITIL Incident Management
Online tečaj, certifikacija i ispit

E-learning + certifikacijski ispit

Cijena: 349 € + PDV ( 3 mjeseca E-learning + ispitni vaučer)

  • Uključeno: više od 5 sati materijala
  • Pristup: 3 mjeseca
  • Akreditiran od strane Axelos i PeopleCert
  • Podrška stručnog tutora
  • Kvizovi i probni ispiti
  • Uključen ispitni vaučer
  • Kompatibilno s mobilnim uređajima

Postanite stručnjak za upravljanje incidentima: vrhunska Incident Management praksa u ITIL® 4

U digitalnom svijetu u kojem poslovanje sve više ovisi o dostupnosti IT sustava i usluga, sposobnost brzog i učinkovitog rješavanja incidenata postaje ključna za uspjeh svake organizacije.
ITIL 4 Practitioner: Incident Management e-learning program osmišljen je kako bi vam pomogao da ovladate procesima, alatima i najboljim praksama potrebnim za profesionalno upravljanje incidentima – od trenutka kada se pojave, do njihovog potpunog rješenja i povratka usluge u normalan rad.

Kroz ovaj akreditirani online tečaj (Axelos & PeopleCert), naučit ćete kako dizajnirati i implementirati sustav upravljanja incidentima koji ne samo da minimizira poslovne rizike i troškove, već i značajno poboljšava iskustvo korisnika. Tečaj vas priprema i za međunarodno priznatu ITIL 4 Practitioner certifikaciju, koja potvrđuje vaše znanje i stručnost na globalnom tržištu rada.

Cilj ovog programa je osigurati vam praktična znanja i vještine potrebne za učinkovito vođenje procesa Incident Managementa u svakodnevnom poslovanju. Nakon završetka tečaja bit ćete spremni preuzeti odgovornost za upravljanje incidentima unutar IT timova i organizacija te aktivno doprinositi stabilnosti i kvaliteti IT usluga.

Tečaj ITIL 4 Practitioner: Incident Management namijenjen je svima koji žele unaprijediti svoje znanje i kompetencije u području IT usluga i podrške, uključujući:

  • IT stručnjake koji rade na rješavanju tehničkih problema i žele izgraditi dublje razumijevanje ITIL metodologije.
  • Service Desk agente i timove korisničke podrške koji žele poboljšati učinkovitost i brzinu odgovora.
  • Voditelje IT timova, menadžere i koordinatora usluga odgovorne za operativnu stabilnost i dostupnost sustava.
  • Nositelje ITIL 4 Foundation certifikata koji žele nadograditi svoje znanje i specijalizirati se za upravljanje incidentima.
  • Organizacije koje žele unaprijediti svoje procese IT podrške i osigurati visoku razinu korisničkog zadovoljstva.

Kroz ovaj sveobuhvatni e-learning program naučit ćete:

  • Kako strukturirati i implementirati proces upravljanja incidentima u skladu s ITIL 4 smjernicama.
  • Kako učinkovito identificirati, kategorizirati i prioritizirati incidente prema njihovom utjecaju i hitnosti.
  • Kako koristiti alate i automatizaciju za ubrzanje rješavanja incidenata i sprječavanje ponavljanja problema.
  • Kako koordinirati aktivnosti između različitih timova i osigurati jasnu komunikaciju s korisnicima.
  • Kako mjeriti uspješnost procesa pomoću ključnih pokazatelja (KPI) i ugovorenih razina usluge (SLA).
  • Kako povezati Incident Management s drugim ITIL praksama i osigurati sinergiju unutar šireg ITSM okvira.

Prednosti certifikacije

Stjecanjem certifikata ITIL 4 Practitioner: Incident Management osiguravate sebi i svojoj organizaciji niz prednosti:

  • Brže i učinkovitije rješavanje incidenata, čime se smanjuje vrijeme zastoja i rizik za poslovanje.
  • Povećano zadovoljstvo korisnika i poboljšano korisničko iskustvo.
  • Bolja koordinacija i suradnja između IT timova i odjela.
  • Povećana zapošljivost i veće mogućnosti za napredovanje u karijeri.
  • Temelj za daljnje ITIL certifikacije i razvoj u području IT Service Managementa.

Prijavite se danas i započnite svoj ITIL put!

Ne dopustite da incidenti ugroze poslovanje vaše organizacije. Preuzmite kontrolu nad IT okruženjem i razvijte znanja koja će vam omogućiti da brzo i učinkovito odgovorite na svaki izazov.

Prijavite se na ITIL 4 Practitioner: Incident Management e-learning tečaj, položite certifikacijski ispit i postanite stručnjak čije vještine donose stvarnu poslovnu vrijednost.

Prijavi se odmah i primi besplatni ispitni vaučer uz kupnju tečaja!

Accredited ITIL® Practitioner: Incident Management training is provided by Good e-learning, accredited by PeopleCert.

ITIL® 4 Practitioner: Incident Management is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.