ITSM SAVJETOVANJE

… koristeći dobre prakse ITSM-a poboljšavamo Vaš sustav upravljanja uslugama!…

* Koncept razvijamo sukladno potrebama organizacije

* Projekte uspostave kombiniramo s edukacijama ljudi ( opcionalno moguće postizanje internacionalno priznatih ITIL certifikata)

IT Service Management  – savjetovanje

Pristup uspostavi/optimizaciji jIT Service Management sustava baziran je na preporukama najboljih praksi, a uključuje slijedeće pakete usluga:

ITSM Paketi usluga

ITSM-Process-SCAN© – procjena stanja postojećih ITSM procesa u organizaciji u odnosu na ITSM najbolje prakse, identifikacija jakih strana/slabosti te preporuka poboljšanja. Metodologija procjene se temelji na CMMI – Capability Maturity Model Integrated-u, a uključuje promatranje postojećih praksi u organizaciji, analizu postojeće dokumentacije te intervjue zaposlenika.

ITSM-Process-OPTI© – optimizacija već uspostavljenih ITSM procesa. Nastavno na procjenu zrelosti ciljanih procesa, dajemo preporuke za poboljšanja te sukladno tome vršimo optimizacijski redizajn procesa.

ITSM-Process-START© – Za organizacije koje nemaju definirane ITSM procese, nudimo kompletno modeliranje procesa od početka; dizajn ITSM procesa (procesni dijagram, opis procesa/funkcije, opis uloga i odgovornosti, politike, sučelja, ključni predlošci), koncept integracije više procesa u jednu cjelinu. Ovime dobivate kompletne predloške za uspostavu procesa i integraciju procesa u organizaciju.

ITSM-Process-ALL-INCLUSIVE© – ovo rješenje uključuje aktivnosti potrebne za kompleksnije uspostave veće grupe procesa u organizaciji. Prilagođeno konkretnom slučaju organizacije, pristup uključuje:

  • konceptualizaciju i planiranje
  • vođenje (eng. coaching)
  • edukaciju (seminari, radionice, simulacije) – uže specijalizirano, prilagođeno potrebama organizacije npr. procesne radionice
  • savjetovanje (strateško, taktičko ili operativno)
  • projekt management
  • kontrolu kvalitete i postizanja postavljenih ciljeva.

Koristeći najbolje prakse i vlastito iskustvo pomoći ćemo vam da sustavno implementirate/poboljšate vaš IT Service Management.