Baza znanja:

ITIL 4

ITIL 4 vas vodi kroz Sustav vrijednosti usluga (eng. Service Value System) i na taj način pruža cjelovitu sliku pridonošenja poslovnoj vrijednosti. Fokus je na stvaranju vrijednosti kroz odnose između usluga.

ITIL 4 se usredotočava na omogućavanje stvaranja vrijednosti putem Sustava vrijednosti usluga (SVS). SVS prikazuje kako različite komponente i aktivnosti mogu raditi zajedno, u bilo kojoj vrsti organizacije, kako bi se omogućilo stvaranje vrijednosti putem usluga koje omogućuju IT.

ITIL 4 proširuje prethodne verzije ITIL-a pružajući praktičnu i fleksibilnu osnovu za podršku organizacijama na njihovom putu u novi svijet digitalne transformacije. ITIL 4 Pruža cjelovit IT/digitalni operativni model za isporuku i rad s tehnički omogućenih proizvoda i usluga i omogućava IT timovima ključnu ulogu u široj poslovnoj strategiji.

“Your goal is to build the kind of environment and work atmosphere that will make people actually want to work on their own, without feeling the threat of punishment if they have a bad day and without feeling constantly pressured by the stressed expressions of their bosses.” – Sam Ryan