Baza znanja:

ITIL 4

… Pronađite mnoštvo korisnih ITIL 4 resursa ( posteri, infografike, primjeri ispita, vodiči, webinari…).


ITIL je skup dobrih praksi za upravljenjm uslugama.

Uspješno smo se prilagodili novonastaloj situaciji te od 4/2020 naše seminare nudimo kao interaktivne webinare. Virtualna učionica / Interkativni webinari su trenutna alternativa seminarima u učionici. Ujedno, cijene su za ovu varijantu edukacije 50% cijene seminara u učionici…

Virtualni prolazak kroz naš ITIL 4 Poster i ključne pojmove i definicije ITIL 4 dobrih praksi upravljanja uslugama. Poster je osmišljen kao dio naših materijala za ITIL 4 edukacije…

ITIL 4 POSTER & OVERVIEW

Upoznajte se s novom ITIL 4 kvalifikacijskom shemom te mogućnostima za tranziciju s ITIL 3 na ITIL 4…

ITIL 4 KVALIFIKACIJSKA SHEMA

ITIL 4 Managing Professional Transition je modul koji nosiocima viših stupnjeva ITIL 3 certifikata omogućuje prelazak na viši nivo certifikata u ITIL 4…

TRANZICIJA ITIL 3 NA ITIL 4

ITIL 4 Seminare nudimo i kao E-learning…

ITIL 4 E-LEARNING
Sukladno situaciji, ITIL 4 seminare do daljnjega ne nudimo u učionici. Ipak, “digitalno smo se transformirali” te kao alternativu nudimo virtualnu učionicu (interaktivni webinari) ili E-learning. … Svejedno, nadamo se da se u dogledno vrijeme vidimo i u učionici!
KONTAKT

Baza znanja:

ITIL 4

ITIL 4 vas vodi kroz Sustav vrijednosti usluga (eng. Service Value System) i na taj način pruža cjelovitu sliku pridonošenja poslovnoj vrijednosti. Fokus je na stvaranju vrijednosti kroz odnose između usluga.

ITIL 4 se usredotočava na omogućavanje stvaranja vrijednosti putem Sustava vrijednosti usluga (SVS). SVS prikazuje kako različite komponente i aktivnosti mogu raditi zajedno, u bilo kojoj vrsti organizacije, kako bi se omogućilo stvaranje vrijednosti putem usluga koje omogućuju IT.

ITIL 4 proširuje prethodne verzije ITIL-a pružajući praktičnu i fleksibilnu osnovu za podršku organizacijama na njihovom putu u novi svijet digitalne transformacije. ITIL 4 Pruža cjelovit IT/digitalni operativni model za isporuku i rad s tehnički omogućenih proizvoda i usluga i omogućava IT timovima ključnu ulogu u široj poslovnoj strategiji.

“Your goal is to build the kind of environment and work atmosphere that will make people actually want to work on their own, without feeling the threat of punishment if they have a bad day and without feeling constantly pressured by the stressed expressions of their bosses.” – Sam Ryan

ITIL CITATI…

VIŠE O ITIL 4 …

ITIL 4 OVERVIEW
ITIL 4 KVALIFIKACIJSKA SHEMA
ITIL 4 EDUKACIJA
ITIL 4 FAQ