ITIL® Problem Management
Online tečaj, certifikacija i ispit

3 mjeseca e-learning + vaučer za ispit

€349 + PDV


“Problem Management je most između operativne stabilnosti i strateške izvrsnosti. Dok Incident Management osigurava kontinuitet danas, Problem Management stvara otpornost za sutra.”

– Paul Wilkinson

ITIL® 4 Practitioner:

ITIL Problem Management
On-line tečaj, certifikacija i ispit

E-learning + certifikacijski ispit

Cijena: 349 € + PDV ( 3 mjeseca E-learning + ispitni vaučer)

  • Uključeno: više od 5 sati materijala
  • Pristup: 3 mjeseca
  • Akreditiran od strane Axelos i PeopleCert
  • Podrška stručnog tutora
  • Kvizovi i probni ispiti
  • Uključen ispitni vaučer
  • Kompatibilno s mobilnim uređajima

Postanite stručnjak za rješavanje uzroka problema i povećajte stabilnost IT sustava

U složenim IT okruženjima incidenti su neizbježni – ali se njihovo ponavljanje može spriječiti. Dok se Incident Management fokusira na brzo vraćanje usluga u funkciju, Problem Management ide korak dalje: identificira osnovne uzroke incidenata, analizira uzorke i uvodi trajna rješenja kako bi se spriječilo njihovo ponavljanje.

Tečaj ITIL 4 Practitioner: Problem Management osmišljen je kako bi vam pružio sve potrebne vještine i znanja za strukturirano upravljanje problemima, povećanje stabilnosti IT okruženja i stvaranje dugoročne poslovne vrijednosti.

Kroz akreditirani e-learning program (Axelos & PeopleCert), naučit ćete kako proaktivno otkrivati i rješavati temeljne uzroke problema, primijeniti analitičke metode, integrirati Problem Management s drugim ITIL praksama i uspješno položiti međunarodno priznati certifikacijski ispit.

Cilj ovog tečaja je osposobiti IT stručnjake, timove podrške i voditelje usluga da iz reaktivnog pristupa prijeđu na proaktivno upravljanje problemima. Naučit ćete kako analizirati uzroke incidenata, planirati i implementirati preventivne mjere, učinkovito surađivati s drugim timovima i povećati pouzdanost IT infrastrukture.

Ovaj tečaj idealan je za:

  • IT stručnjake i inženjere koji žele unaprijediti vještine u analizi uzroka i prevenciji problema
  • Service Desk i tehničke timove koji se svakodnevno susreću s ponavljajućim incidentima
  • IT voditelje, koordinatora i vlasnike procesa zadužene za stabilnost usluga
  • Nositelje ITIL 4 Foundation certifikata koji žele specijalizirati znanje i napredovati u ITIL certifikacijskom putu
  • Organizacije koje žele smanjiti operativne rizike i troškove uzrokovane učestalim problemima

Po završetku tečaja znat ćete:

  • Kako definirati i implementirati cjeloviti proces Problem Managementa unutar ITIL 4 okvira
  • Kako razlikovati incidente, probleme i poznate pogreške te ih učinkovito upravljati
  • Kako koristiti analitičke metode poput „Root Cause Analysis“ za identifikaciju uzroka problema
  • Kako dizajnirati i implementirati trajna rješenja koja sprječavaju ponavljanje incidenata
  • Kako integrirati Problem Management s Incident, Change i Continual Improvement praksama
  • Kako mjeriti učinkovitost i utjecaj Problem Management aktivnosti pomoću KPI-jeva

Prednosti certifikacije

Završetkom ovog tečaja i polaganjem certifikata dobit ćete konkretne prednosti:

  • Smanjit ćete broj ponavljajućih incidenata i povećati stabilnost IT sustava
  • Smanjit ćete operativne troškove i optimizirati resurse
  • Povećat ćete zadovoljstvo korisnika i poslovnu produktivnost
  • Učvrstit ćete svoju poziciju u IT timu i povećati konkurentnost na tržištu rada
  • Pripremit ćete se za daljnje ITIL certifikacije i razvoj karijere u IT Service Managementu

Prijavite se danas i započnite svoj ITIL put!

Prijavite se na ITIL 4 Practitioner: Problem Management e-learning tečaj, položite certifikacijski ispit i postanite stručnjak čije vještine donose stvarnu poslovnu vrijednost.

Prijavi se odmah i primi besplatni ispitni vaučer uz kupnju tečaja!

Accredited ITIL® Practitioner: Problem Management training is provided by Good e-learning, accredited by PeopleCert.

ITIL® 4 Practitioner: Problem Management is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.