ITIL® Relationship Management
Online tečaj, certifikacija i ispit
3 mjeseca e-learning + vaučer za ispit
€349 + PDV
Online tečaj, certifikacija i ispit
“Snažni odnosi stvaraju snažne rezultate. Kada IT i dionici surađuju otvoreno i s povjerenjem, odluke su brže, projekti učinkovitiji, a vrijednost veća.”
– W. Edwards Deming
ITIL® 4 Practitioner:
ITIL Relationship Management
Online tečaj, certifikacija i ispit
E-learning + certifikacijski ispit
Cijena: 349 € + PDV ( 3 mjeseca E-learning + ispitni vaučer)
- Uključeno: više od 5 sati materijala
- Pristup: 3 mjeseca
- Akreditiran od strane Axelos i PeopleCert
- Podrška stručnog tutora
- Kvizovi i probni ispiti
- Uključen ispitni vaučer
- Kompatibilno s mobilnim uređajima

Postanite uspješni u upravljanju odnosima s korisnicima, partnerima i dionicima
Uspješno upravljanje odnosima s korisnicima, partnerima i dionicima jedan je od ključnih čimbenika uspjeha svake IT organizacije. ITIL® 4 Practitioner: Relationship Management modul pruža dubinsko razumijevanje najboljih praksi, alata i metoda za izgradnju, održavanje i razvoj odnosa koji stvaraju dugoročnu poslovnu vrijednost.
Ovaj e-learning tečaj pomaže IT stručnjacima i voditeljima usluga da uspostave učinkovite kanale komunikacije, izgrade povjerenje, usklade očekivanja i osiguraju kontinuiranu suradnju s internim i vanjskim dionicima. Modul pokriva cijeli spektar aktivnosti – od definiranja strategije odnosa i upravljanja očekivanjima do mjerenja zadovoljstva i poboljšanja suradnje.
Tečaj vas priprema za međunarodno priznatu certifikaciju ITIL 4 Practitioner: Relationship Management, koja potvrđuje vašu stručnost i otvara nove karijerne prilike u ITSM i poslovnom okruženju.
ITIL 4 Practitioner: Relationship Management
Modul 0: Uvod u Relationship Management
Pregled svrhe, ciljeva i vrijednosti Relationship Managementa unutar ITIL 4 Service Value Systema. Objašnjava se zašto su odnosi temelj isporuke vrijednosti i kako utječu na uspjeh IT organizacije.
Modul 1: Ključni koncepti i terminologija
Definicije i osnovni pojmovi: dionici, partneri, korisnici, povjerenje, suradnja, zadovoljstvo, očekivanja. Objašnjavaju se faktori uspjeha (Practice Success Factors) i ključne metrike za praćenje učinkovitosti odnosa.
Modul 2: Procesi i tokovi vrijednosti
Detaljan prikaz procesa Relationship Managementa: planiranje, uspostavljanje, održavanje i evaluacija odnosa. Objašnjava se kako se procesi integriraju u Service Value Chain i kako doprinose stvaranju poslovne vrijednosti.
Modul 3: Omogućavanje prakse
Praktični aspekti Relationship Managementa – alati, automatizacija, suradnja s partnerima i dobavljačima, razvoj kompetencija, izgradnja povjerenja i kultura suradnje.
Modul 4: Mjerenje i kontinuirano poboljšanje
Kako definirati i koristiti KPI-jeve i metrike za ocjenjivanje odnosa, analizirati povratne informacije i implementirati inicijative za kontinuirano poboljšanje.
Modul 5: Priprema za certifikacijski ispit
Probni ispiti, primjeri iz prakse i savjeti za uspješno polaganje službenog PeopleCert ispita.
- Preduvjet: ITIL 4 Foundation
- Format: 20 pitanja, višestruki izbor (multiple choice)
- Trajanje: 30 min (75 min ako engleski nije materinji jezik)
- Prolaznost: 65% (najmanje 13 točnih odgovora)
- Certifikat: ITIL 4 Practitioner: Relationship Management
Informacije o PeopleCert ispitu
Vaš vaučer za ispit bit će vam poslan ubrzo nakon što kupite tečaj. Vaučer za ispit mora biti iskorišten na PeopleCert web stranici prije početka tečaja. Iskorištavanje vaučera omogućuje korisnicima pristup službenom e-priručniku (eBooku).
ITIL 4 certifikacijska shema
ITIL 4 certifikacijska shema pruža modularan i fleksibilan put stručnog usavršavanja u upravljanju IT uslugama. Počinje s Foundation razinom, zatim se može nastaviti kroz specijalističke module, management i strateške module te završiti na razini Master.
Razine i putovi:

Prednosti certifikacije
Stjecanjem certifikata ITIL® 4 Practitioner: Relationship Management dobit ćete ključne vještine i znanja koja donose izravne koristi i za vašu karijeru i za vašu organizaciju:
- Poboljšano upravljanje odnosima s dionicima – izgradite povjerenje i uspostavite učinkovitu komunikaciju s korisnicima, partnerima i poslovnim timovima.
- Veća poslovna vrijednost – osigurajte da IT usluge odgovaraju stvarnim poslovnim potrebama i podržavaju strateške ciljeve.
- Bolje razumijevanje očekivanja korisnika – naučite kako uskladiti IT isporuku s korisničkim zahtjevima i iskustvom.
- Jačanje suradnje i partnerstva – implementirajte strukture i procese koji olakšavaju suradnju s dobavljačima i partnerima.
- Mjerljiv učinak i kontinuirano poboljšanje – primijenite KPI-jeve i metrike za praćenje uspješnosti odnosa i identificiranje prilika za optimizaciju.
- Međunarodno priznati certifikat – potvrdite svoju stručnost i povećajte konkurentnost na tržištu rada.
Prijavite se danas i započnite svoj ITIL put!
Nemojte čekati da se odnosi sami izgrade – stvorite ih! Prijavite se na ITIL® 4 Practitioner: Relationship Management tečaj i naučite kako izgraditi povjerenje, uskladiti IT isporuku s očekivanjima korisnika i osigurati stvarnu poslovnu vrijednost kroz snažnu suradnju s dionicima.
Započnite svoj ITIL put danas i steknite certifikat koji otvara vrata novim profesionalnim prilikama!
Prijavi se odmah i primi besplatni ispitni vaučer uz kupnju tečaja!
Accredited ITIL® Practitioner: Relationship Management training is provided by Good e-learning, accredited by PeopleCert.
ITIL® 4 Practitioner: Relationship Management is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.