ITIL® Relationship Management
Online tečaj, certifikacija i ispit

3 mjeseca e-learning + vaučer za ispit

€349 + PDV


“Snažni odnosi stvaraju snažne rezultate. Kada IT i dionici surađuju otvoreno i s povjerenjem, odluke su brže, projekti učinkovitiji, a vrijednost veća.”

– W. Edwards Deming

ITIL® 4 Practitioner:

ITIL Relationship Management
Online tečaj, certifikacija i ispit

E-learning + certifikacijski ispit

Cijena: 349 € + PDV ( 3 mjeseca E-learning + ispitni vaučer)

  • Uključeno: više od 5 sati materijala
  • Pristup: 3 mjeseca
  • Akreditiran od strane Axelos i PeopleCert
  • Podrška stručnog tutora
  • Kvizovi i probni ispiti
  • Uključen ispitni vaučer
  • Kompatibilno s mobilnim uređajima

Postanite uspješni u upravljanju odnosima s korisnicima, partnerima i dionicima

Uspješno upravljanje odnosima s korisnicima, partnerima i dionicima jedan je od ključnih čimbenika uspjeha svake IT organizacije. ITIL® 4 Practitioner: Relationship Management modul pruža dubinsko razumijevanje najboljih praksi, alata i metoda za izgradnju, održavanje i razvoj odnosa koji stvaraju dugoročnu poslovnu vrijednost.

Ovaj e-learning tečaj pomaže IT stručnjacima i voditeljima usluga da uspostave učinkovite kanale komunikacije, izgrade povjerenje, usklade očekivanja i osiguraju kontinuiranu suradnju s internim i vanjskim dionicima. Modul pokriva cijeli spektar aktivnosti – od definiranja strategije odnosa i upravljanja očekivanjima do mjerenja zadovoljstva i poboljšanja suradnje.

Tečaj vas priprema za međunarodno priznatu certifikaciju ITIL 4 Practitioner: Relationship Management, koja potvrđuje vašu stručnost i otvara nove karijerne prilike u ITSM i poslovnom okruženju.

Cilj ovog tečaja je osposobiti polaznike da učinkovito upravljaju odnosima između IT organizacije i njezinih ključnih dionika – korisnika, poslovnih partnera, dobavljača i internih timova. Naučit ćete kako strukturirano graditi i održavati odnose temeljene na povjerenju, vrijednosti i transparentnosti te kako osigurati da IT usluge stalno odgovaraju poslovnim potrebama.

Poseban naglasak stavlja se na strateški i taktički pristup Relationship Managementu – od planiranja i dizajna odnosa, preko komunikacije i pregovora, do mjerenja rezultata i kontinuiranog poboljšanja. Kroz tečaj ćete savladati praktične metode i alate koji vam omogućuju usklađivanje očekivanja, povećanje zadovoljstva dionika i ostvarivanje mjerljivih poslovnih rezultata.

Ovaj tečaj idealan je za:

  • ITSM profesionalce i Service Delivery managere koji žele unaprijediti suradnju s korisnicima i poslovnim partnerima
  • Voditelje projekata, Product Ownere i Service Ownere koji upravljaju očekivanjima dionika
  • Stručnjake zadužene za odnose s dobavljačima i partnerima
  • Nositelje ITIL 4 Foundation certifikata koji žele proširiti svoje kompetencije
  • Sve koji žele razviti strateške vještine u komunikaciji i vođenju odnosa u IT okruženju

Po završetku tečaja moći ćete:

  • Objasniti svrhu, ciljeve i ključne pojmove prakse Relationship Management
  • Planirati, uspostaviti i održavati odnose s dionicima na strateškoj i operativnoj razini
  • Definirati i mjeriti očekivanja, potrebe i zadovoljstvo korisnika
  • Upravljati komunikacijom, pregovorima i povratnim informacijama
  • Primijeniti alate i tehnologije koji podržavaju učinkovito upravljanje odnosima
  • Integrirati Relationship Management s drugim ITIL praksama (npr. Supplier, Service Level, Business Relationship Management)
  • Izraditi i pratiti KPI-jeve i metrike za kontinuirano poboljšanje odnosa

Prednosti certifikacije

Stjecanjem certifikata ITIL® 4 Practitioner: Relationship Management dobit ćete ključne vještine i znanja koja donose izravne koristi i za vašu karijeru i za vašu organizaciju:

  • Poboljšano upravljanje odnosima s dionicima – izgradite povjerenje i uspostavite učinkovitu komunikaciju s korisnicima, partnerima i poslovnim timovima.
  • Veća poslovna vrijednost – osigurajte da IT usluge odgovaraju stvarnim poslovnim potrebama i podržavaju strateške ciljeve.
  • Bolje razumijevanje očekivanja korisnika – naučite kako uskladiti IT isporuku s korisničkim zahtjevima i iskustvom.
  • Jačanje suradnje i partnerstva – implementirajte strukture i procese koji olakšavaju suradnju s dobavljačima i partnerima.
  • Mjerljiv učinak i kontinuirano poboljšanje – primijenite KPI-jeve i metrike za praćenje uspješnosti odnosa i identificiranje prilika za optimizaciju.
  • Međunarodno priznati certifikat – potvrdite svoju stručnost i povećajte konkurentnost na tržištu rada.

Prijavite se danas i započnite svoj ITIL put!

Nemojte čekati da se odnosi sami izgrade – stvorite ih! Prijavite se na ITIL® 4 Practitioner: Relationship Management tečaj i naučite kako izgraditi povjerenje, uskladiti IT isporuku s očekivanjima korisnika i osigurati stvarnu poslovnu vrijednost kroz snažnu suradnju s dionicima.

Započnite svoj ITIL put danas i steknite certifikat koji otvara vrata novim profesionalnim prilikama!

Prijavi se odmah i primi besplatni ispitni vaučer uz kupnju tečaja!

Accredited ITIL® Practitioner: Relationship Management training is provided by Good e-learning, accredited by PeopleCert.

ITIL® 4 Practitioner: Relationship Management is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.