ITIL® Service Request Management
Online tečaj, certifikacija i ispit

3 mjeseca e-learning + vaučer za ispit

€349 + PDV


“Service Request Management nije administracija – to je korisničko iskustvo u akciji. Način na koji primamo, obrađujemo i izvršavamo zahtjeve govori više o našoj organizaciji nego bilo koja prezentacija ili izvještaj.”

– Paul Wilkinson

ITIL® 4 Practitioner:

ITIL Service Request Management
Online tečaj, certifikacija i ispit

E-learning + certifikacijski ispit

Cijena: 349 € + PDV ( 3 mjeseca E-learning + ispitni vaučer)

  • Uključeno: više od 5 sati materijala
  • Pristup: 3 mjeseca
  • Akreditiran od strane Axelos i PeopleCert
  • Podrška stručnog tutora
  • Kvizovi i probni ispiti
  • Uključen ispitni vaučer
  • Kompatibilno s mobilnim uređajima

Postanite stručnjak za obradu zahtjeva korisnika i podignite razinu IT usluga

U modernim IT organizacijama korisnički zahtjevi – poput novih pristupa, informacija, resetiranja lozinki ili konfiguracijskih promjena – čine velik dio svakodnevnog opterećenja Service Deska. Da bi se učinkovito i dosljedno upravljalo tim zahtjevima, potrebna je strukturirana praksa Service Request Management unutar ITIL 4 okvira.


Tečaj ITIL 4 Practitioner: Service Request Management osmišljen je kako bi vas opremio znanjem, metodama i alatima za upravljanje zahtjevima na profesionalnoj razini. Kroz akreditirani e-learning modul naučit ćete kako strukturirati, automatizirati i optimizirati procese zahtjeva, poboljšati korisničko iskustvo i pripremiti se za međunarodno priznatu certifikaciju.

Cilj ovog programa je razviti vašu sposobnost da efikasno vodite cijeli životni ciklus korisničkih zahtjeva — od zaprimanja do ispunjenja. Naučit ćete kako implementirati standardizirane procedure, smanjiti vrijeme obrade i integrirati praksu zahtjeva s ostalim ITIL procesima.

Ovaj tečaj je idealan za:

  • IT stručnjake, agenta Service Deska i support timove
  • Stručnjake zadužene za obradu korisničkih zahtjeva
  • Voditelje IT usluga i koordinatore podrške
  • Nositelje ITIL 4 Foundation certifikata koji žele proširiti vještine
  • Organizacije koje žele standardizirati i automatizirati uslugu zahtjeva

Po završetku tečaja bit ćete sposobni:

  • Definirati, klasificirati i standardizirati različite vrste korisničkih zahtjeva
  • Uspostaviti workflow i procedure za učinkovitu obradu, eskalaciju i zatvaranje zahtjeva
  • Primijeniti automatizaciju, samouslužne portale i integraciju s ITIL praksama
  • Upravljati očekivanjima korisnika kroz SLA, prioritetizaciju i transparentnost
  • Mjeriti učinkovitost prakse zahtjeva pomoću KPI-ova i analizirati poboljšanja

Prednosti certifikacije

Stjecanjem certifikata ITIL 4 Practitioner: Service RequestManagement osiguravate sebi i svojoj organizaciji niz prednosti:

  • Standardizirana obrada zahtjeva, smanjenje vremena usluge
  • Manje pogrešaka, bolja korisnička satisfakcija i transparentnost
  • Automatski kanali i samoiz usluge smanjuju opterećenje tima
  • Bijelježba i analiza podataka omogućuju trajno poboljšanje
  • Certifikat potvrđuje vaše kompetencije u ITSM svijetu

Prijavite se danas i započnite svoj ITIL put!

Prijavite se na ITIL 4 Practitioner: Service Request Management e-learning tečaj, položite certifikacijski ispit i postanite stručnjak čije vještine donose stvarnu poslovnu vrijednost.

Prijavi se odmah i primi besplatni ispitni vaučer uz kupnju tečaja!

Accredited ITIL® Practitioner: Service Request Management training is provided by Good e-learning, accredited by PeopleCert.

ITIL® 4 Practitioner: Service Request Management is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.