ITIL® Service Level Management (SLM)
Online tečaj, certifikacija i ispit

3 mjeseca e-learning + vaučer za ispit

€349 + PDV


“Uspješan SLM ne mjeri se samo postotkom ispunjenih SLA-ova, već i kvalitetom odnosa s korisnicima. Ako su očekivanja jasna, komunikacija transparentna, a isporuka dosljedna – rezultati dolaze prirodno.”

– Claire Agutter

ITIL® 4 Practitioner:

ITIL Service Level Management (SLM)
Online tečaj, certifikacija i ispit

E-learning + certifikacijski ispit

Cijena: 349 € + PDV ( 3 mjeseca E-learning + ispitni vaučer)

  • Uključeno: više od 5 sati materijala
  • Pristup: 3 mjeseca
  • Akreditiran od strane Axelos i PeopleCert
  • Podrška stručnog tutora
  • Kvizovi i probni ispiti
  • Uključen ispitni vaučer
  • Kompatibilno s mobilnim uređajima

Postanite stručnjak za definiranje i upravljanje razinama usluge

Praksa Service Level Management (SLM) u ITIL 4-oj osigurava da organizacije definiraju, dogovore, prate i upravljaju uslugama u skladu s očekivanjima korisnika i poslovnim zahtjevima. Kroz ovaj modul naučit ćete kako uspostaviti i održavati SLA-ove (Service Level Agreements), mjeriti kvalitetu usluge, i prilagoditi uslugu tako da ispunjava obećane razine učinkovitosti i zadovoljstva korisnika. itsm.hr

Tečaj pokriva ključne koncepte, postupke, alate i automatizaciju potrebnu za učinkovito upravljanje razinama usluga, te vas priprema za međunarodno priznatu ITIL 4 Practitioner: Service Level Management certifikaciju

Kroz modul Service Level Management (SLM) polaznici će steći sposobnost da:

  • Definiraju i održavaju SLA-ove i razumiju ključne parametre poput korisnosti i jamstva
  • Dizajniraju procese nadzora razina usluge i mehanizme izvještavanja
  • Primijene automatizaciju i alate za praćenje i evaluaciju performansi usluga
  • Integriraju praksu SLM s ostalim ITIL praksama (npr. Incident, Change, Monitoring)
  • Upotrijebe KPI-eve i povratne informacije da kontinuirano optimiziraju usluge

Modul ITIL 4 Practitioner: Service Level Management je dizajniran za:

  • IT profesionalce i menadžere usluga koji žele definiciju i kvalitetu usluge učiniti mjerljivim
  • Timove koji se bave dogovorom i praćenjem razina usluge
  • Institucije i organizacije koje žele uskladiti IT isporuku s korisničkim očekivanjima
  • Nositelje ITIL 4 Foundation certifikata koji žele nadograditi svoje vještine
  • One koji planiraju i isporučuju usluge te žele postići visoku razinu zadovoljstva korisnika

Polaznici će nakon tečaja znati:

  • Koji su ključni koncepti prakse SLM: razina usluge, SLA, korisnost (utility), jamstvo (warranty) i iskustvo usluge
  • Koji su faktori uspjeha prakse (Practice Success Factors) i koje metrike pratiti
  • Kako oblikovati i upravljati procesima SLM, uključujući izradu i nadzor SLA-ova
  • Uloge i kompetencije potrebne unutar prakse SLM
  • Kako koristiti alate i automatizaciju u praćenju SLA-ova i evaluaciji usluge
  • Kako uključiti partnere i dobavljače u osiguravanje razina usluge
  • Kako iskoristiti ITIL model sposobnosti (capability model) za razvoj i unaprjeđenje prakse

Prednosti certifikacije

Stjecanjem certifikata ITIL 4 Practitioner: Service Level Management osiguravate sebi i svojoj organizaciji niz prednosti:

  • Jasno definirane i mjerljive razine usluga koje korisnici razumiju
  • Povećano povjerenje korisnika i bolja korisnička iskustva
  • Efikasniji nadzor i reakcije kroz SLA-ove i pratiteljske mehanizme
  • Bolja integracija sa ostalim praksama ITSM-a i optimizacija rada
  • Certifikat priznat globalno, vrijedan za profesionalni razvoj

Prijavite se danas i započnite svoj ITIL put!

Ne dopustite da razlike između očekivanja korisnika i stvarnih usluga narastu. Preuzmite kontrolu nad kvalitetom usluga koje vaša organizacija pruža.
Prijavite se na ITIL 4 Practitioner: Service Level Management e-learning tečaj, uspješno položite ispit i steknite kompetencije za oblikovanje, praćenje i optimiziranje razina usluge.

Prijavi se odmah i primi besplatni ispitni vaučer uz kupnju tečaja!

Accredited ITIL® Practitioner: Service Level Management training is provided by Good e-learning, accredited by PeopleCert.

ITIL® 4 Practitioner: Service Level Management is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.