ITIL® Service Level Management (SLM)
Online tečaj, certifikacija i ispit
3 mjeseca e-learning + vaučer za ispit
€349 + PDV
Online tečaj, certifikacija i ispit
“Uspješan SLM ne mjeri se samo postotkom ispunjenih SLA-ova, već i kvalitetom odnosa s korisnicima. Ako su očekivanja jasna, komunikacija transparentna, a isporuka dosljedna – rezultati dolaze prirodno.”
– Claire Agutter
ITIL® 4 Practitioner:
ITIL Service Level Management (SLM)
Online tečaj, certifikacija i ispit
E-learning + certifikacijski ispit
Cijena: 349 € + PDV ( 3 mjeseca E-learning + ispitni vaučer)
- Uključeno: više od 5 sati materijala
- Pristup: 3 mjeseca
- Akreditiran od strane Axelos i PeopleCert
- Podrška stručnog tutora
- Kvizovi i probni ispiti
- Uključen ispitni vaučer
- Kompatibilno s mobilnim uređajima

Postanite stručnjak za definiranje i upravljanje razinama usluge
Praksa Service Level Management (SLM) u ITIL 4-oj osigurava da organizacije definiraju, dogovore, prate i upravljaju uslugama u skladu s očekivanjima korisnika i poslovnim zahtjevima. Kroz ovaj modul naučit ćete kako uspostaviti i održavati SLA-ove (Service Level Agreements), mjeriti kvalitetu usluge, i prilagoditi uslugu tako da ispunjava obećane razine učinkovitosti i zadovoljstva korisnika. itsm.hr
Tečaj pokriva ključne koncepte, postupke, alate i automatizaciju potrebnu za učinkovito upravljanje razinama usluga, te vas priprema za međunarodno priznatu ITIL 4 Practitioner: Service Level Management certifikaciju
ITIL 4 Practitioner: Service Level Management
Tečaj je strukturiran u 6 modula koji vode polaznika od osnovnih koncepata i uloge SLM prakse do konkretne implementacije SLA-ova, mjerenja učinkovitosti i pripreme za certifikaciju.
Modul 0: Uvod u Service Level Management
Uvodni modul objašnjava svrhu i važnost SLM prakse te njezinu ulogu u ITIL Service Value Systemu. Polaznici se upoznaju s ciljevima tečaja, ispitnim zahtjevima i povezanosti SLM-a s drugim praksama poput Incident, Change i Monitoring Managementa.
Ishod: Razumijevanje zašto je SLM ključan za poslovnu vrijednost i odnos IT-a s korisnicima.
Modul 1: Ključni koncepti i terminologija
Ovaj modul pokriva temeljne pojmove poput SLA, OLA, KPI, korisnosti (utility) i jamstva (warranty). Obrađuje se razlika između SLA-a, SLR-a i UC-a, važnost korisničkog iskustva (XLA) te ključni faktori uspjeha i mjerne metrike.
Ishod: Polaznici mogu jasno definirati mjerljive ciljeve i razumiju kako oblikovati SLA-ove koji reflektiraju potrebe korisnika.
Modul 2: Procesi i tokovi vrijednosti
Fokus je na životnom ciklusu SLM-a: od zahtjeva i pregovaranja do praćenja i revizije SLA-ova. Modul objašnjava strukturu SLA dokumentacije, ključne procese i uloge unutar SLM-a te povezanost s poslovnim vrijednosnim tokovima.
Ishod: Polaznici znaju kako dizajnirati, implementirati i održavati SLA-ove u skladu s poslovnim ciljevima.
Modul 3: Omogućavanje prakse i alati
Modul objašnjava kako alati i automatizacija mogu podržati praćenje i izvještavanje o razinama usluge. Obrađuje se integracija s drugim praksama, suradnja s partnerima i dobavljačima te razvoj zrelosti SLM prakse kroz ITIL Capability Model.
Ishod: Polaznici znaju koje tehnologije i metode koristiti za optimizaciju procesa i osiguranje suradnje svih dionika.
Modul 4: Mjerenje, izvještavanje i poboljšanje
Ovaj modul obrađuje mjerenje učinkovitosti usluga i praćenje SLA-ova pomoću KPI-jeva poput dostupnosti, MTTR-a i zadovoljstva korisnika. Polaznici uče kako koristiti rezultate mjerenja za kontinuirano poboljšanje i usklađivanje usluga s očekivanjima.
Ishod: Razvijanje sustava izvještavanja i analiza podataka za optimizaciju SLM-a.
Modul 5: Priprema za certifikacijski ispit
Završni modul sadrži probne ispite i studije slučaja za provjeru znanja te savjete za polaganje službenog PeopleCert ispita.
Ishod: Polaznici su spremni za certifikaciju i razumiju kako znanje primijeniti u praksi.
- Preduvjet: ITIL 4 Foundation
- Format: 20 pitanja, višestruki izbor (multiple choice)
- Trajanje: 30 min (75 min ako engleski nije materinji jezik)
- Prolaznost: 65% (najmanje 13 točnih odgovora)
- Certifikat: ITIL 4 Practitioner: Service Level Management
Informacije o PeopleCert ispitu
Vaš vaučer za ispit bit će vam poslan ubrzo nakon što kupite tečaj. Vaučer za ispit mora biti iskorišten na PeopleCert web stranici prije početka tečaja. Iskorištavanje vaučera omogućuje korisnicima pristup službenom e-priručniku (eBooku).
ITIL 4 certifikacijska shema
ITIL 4 certifikacijska shema pruža modularan i fleksibilan put stručnog usavršavanja u upravljanju IT uslugama. Počinje s Foundation razinom, zatim se može nastaviti kroz specijalističke module, management i strateške module te završiti na razini Master.
Razine i putovi:

Prednosti certifikacije
Stjecanjem certifikata ITIL 4 Practitioner: Service Level Management osiguravate sebi i svojoj organizaciji niz prednosti:
- Jasno definirane i mjerljive razine usluga koje korisnici razumiju
- Povećano povjerenje korisnika i bolja korisnička iskustva
- Efikasniji nadzor i reakcije kroz SLA-ove i pratiteljske mehanizme
- Bolja integracija sa ostalim praksama ITSM-a i optimizacija rada
- Certifikat priznat globalno, vrijedan za profesionalni razvoj
Prijavite se danas i započnite svoj ITIL put!
Ne dopustite da razlike između očekivanja korisnika i stvarnih usluga narastu. Preuzmite kontrolu nad kvalitetom usluga koje vaša organizacija pruža.
Prijavite se na ITIL 4 Practitioner: Service Level Management e-learning tečaj, uspješno položite ispit i steknite kompetencije za oblikovanje, praćenje i optimiziranje razina usluge.
Prijavi se odmah i primi besplatni ispitni vaučer uz kupnju tečaja!
Accredited ITIL® Practitioner: Service Level Management training is provided by Good e-learning, accredited by PeopleCert.
ITIL® 4 Practitioner: Service Level Management is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.