Savjetovanje:
ISO 20000 SAVJETOVANJE
ISO 20000 je prvi internacionalni standard za upravljanje uslugama. Nudimo usluge procjene stanja te savjetovanja za usklađenje s standardom
ISO 20000 Savjetovanje
ISO 20000 je međunarodni standard za IT Service Management ( ITSM). ISO 20000 dokazuje da nositelj certifikata posluje u skladu s najboljim poznatim praksama IT Service Managementa. Iako baziran je na ITIL-u, ISO 20000 ne postavlja IT Service Management-a prema ITIL-u kao nužan uvjet za dobivanje certifikata.
Kako možete iskoristiti ISO 20000 standard u Vašoj organizaciji?… Uvodite ITSM (ITIL-a) i trebate smjernice? Uveli ste ITSM (ITIL) i želite objektivnu procjenu napravljenog? Želite certifikatom dobiti formalnu potvrdu kvalitete IT Service Management-a u Vašoj organizaciji?… ili ste znatiželjni zadovoljavate li kriterije ISO 20000 certifikata i što Vam eventualno nedostaje…
ISO 20000 paketi usluga
ITIL Edukacija:
ITIL® 4 Edukacija i certifikacija
ITIL 4 seminare smo prebacili u virtualnu učionicu te ih do daljnjeg nudimo kao interaktivne webinare. Mogli bismo reči – prava mala “Digitalna transformacija”!…
* Popust: za interaktivne webinare dajemo 50% popusta u odnosu na cijenu seminara u učionici
* “Garancija prolaska na ispitu” – Naravno, i za interaktivne webinare nudimo ovu opciju tj. ukoliko certifikacijski ispit ne položite iz prve, drugi pokušaj je besplatan!