Bazirano na konkretnim potrebama organizacije radimo Vama prilagođeni koncept koristeći preporuke vodećih svjetskih metodologija i najboljih praksi.
SAVJETOVANJE
ITSM, Lean, Six Sigma, ISO 20000, Informacijska sigurnost, Agile / Scrum…
Savjetovanje
Naše IT Service Management (ITSM) savjetovanje se oslanja na najbolje prakse i standarde ( npr. ITSM, Service Desk Institute, Cobit 5, ISO 20000..) koje kombiniramo i koristimo prilagođeno konkretnim potrebama Vaše organizacije.
Konceptualno, implementacija ITSM-a uključuje kombinaciju elemenata prikazanih slikom Implementing IT Service Management.
Bazirano na konkretnim potrebama organizacije radimo Vama prilagođeni koncept implementacije ITSM-a.
Projekti savjetovanja obuhvaćaju neke od slijedećih elemenata:
Također, nudimo i usluge nadzora projekta i osiguranja kvalitete kao stručni nezavisni savjetnik van opertivnog implementacijskog tima: Kontrola projekta i savjetovanje managementa (eng. Controlling & Coaching);
Za organizacije koje se žele certificirati u odnosu na određeni standard (npr. ISO 20000, Service Desk Institute,..) nudimo uslugu: Audit i certifikacija;