ITSM Simulation – Igra i radionica – NOVO!!!! 2016-10-24T06:48:58+00:00
ITS Partner - Edukacija - Service Desk Institute - ITSM Simulation - Igra i radionica

Termini ITIL seminara, Zagreb

ITIL Foundation 4-6.9.2017
ITIL Service Design 19-21.9.2017.
ITIL Foundation 17-19.10.2017
ITIL CSI 24-26.10.2017
ITIL Foundation 21-23.11.2017
ITIL Service Strategy 14-16.11.2017.
ITIL Service Transition 11/2017.
ITIL Service Operation 12/2017
ITIL Expert – MALC 4-8.12.2017.
ITIL PRACTITIONER 12/2017.

ITSM Simulation – Igra i radionica – NOVO!!!!

Simulacija je smještena u Service Desk fiktivne organizacije te na zabavan i upečatljiv način razvija svijest o bitnim elementima i temama u IT Service Management-u. Izvrsna Team building radionica može biti i alternativa ili uvod formalnijoj ITIL edukaciji.

Ovaj praktični uvid u ITIL najbolje prakse namjenjen je cijeloj IT support organizaciji i izvrstan je za razvijanje svijesti o važnosti Service Deska u kontekstu uspjeha cjelokupne organizacije te povezanosti Service Deska i ostalih IT Service Management procesa…

Simulacija pruža…

  • Direktno iskustvo IT Service Managementa i ITIL procesa
  • Ustanovljava jasnu vezu između Incident i Problem Managementa, Change i Configuration Managementa, Service Level Agreement-a, financijskog aspekta te poslovnih metrika uspjeha
  • Širinu razumijevanja logike ITIL najboljih praksi
  • Ustanovljavanje i potvrđivanje veza između Service Desk-a i viših korporativnih ciljeva
  • Uvid u probleme i izazova s kojima se suočavaju drugi dijelovi organizacije te posljedično razvijanje empatije i bolje komunikacije

Sadržaj i varijante seminara

Simulacija ima više varijanti (ovisno o cilju i trajanju):

  • Poludnevna varijanta – namjenjena višem managementu, obuhvaća tri cjeline igre te radionicu u kojoj se razmatraju konkretne, za organizaciju bitne teme
  • Cjelodnevna varijanta (Opcija 1) – poludnevna varijanta simulacije (tri runde igre) kombinirana je s uvodom u ITIL koji obuhvaća operativne i strateške teme IT Service Managementa
  • Cjelodnevna varijanta (Opcija 2) – svih pet cjeline igre, po završetku svake cjeline grupna diskusija i ocjena postignutog kao i preporuke za daljnja poboljšanja u budućnosti
  • Dvodnevna varijanta – svih pet cjelina igre, s diskusijama, ocjenama i prijedlozima poboljšanja nakon kojih slijedi ITSM radionica na kojoj se diskutiraju

Naš Service Desk Institute Poster ( free download)

SDI ključnim pokazateljima uspjeha za IT support organizacije smatra:

  • vođenje (eng Leadership),

  • politika i strategija (eng. Policy and Strategy),

  • upravljanje zaposlenicima (eng. People Management),

  • partnerstva i resursi (eng. Partnerships & Resources),

  • procesi (eng. Processes),

  • zadovoljstvo zaposlenika (eng. People Satisfaction),

  • zadovoljstvo korisnika (eng. Customer Satisfaction),

  • društvena odgovornost (eng. Social Responsibility)

  • učinkovitost (eng. Performance Results).

Service Desk Institute – ponuda seminara i radionica

Jezici koje govorimo: hrvatski, engleski i njemački.

Za sve dodatne informacije, konaktirajte nas na

E-mail: info@itsm.hr.

Naša E-LEARNING ponuda!

COBIT 5 (e-learning):
COBIT 5 Foundation

TOGAF 9.1 seminari (e-learning):
Getting started with TOGAF 9.1 * TOGAF 9.1 Foundation (Level 1) * TOGAF 9.1 Certified (Level 2) * TOGAF 9.1 Certified (Level 1 and Level 2) * TOGAF 9.1 Certification (Level 1 and Level 2) and Implementation Suite

IT4IT seminari (e-learning):
IT4IT Foundation (Level 1)

Archimate 2.1 seminari (e-learning):
Archimate Certified

BPMN 2.0 seminari (e-learning):
BPMN 2.0 Foundation

LEAN seminari (e-learning):
Lean Foundation and Management Overview (Level 1) * Lean Master Belt Practitioner (Level 1 and 2)

SIX SIGMA seminari (e-learning):
Six Sigma Foundation Green Belt * Six Sigma Advanced

PRINCE 2 seminari (e-learning):
PRINCE 2 Foundation *PRINCE 2 Practitioner

SCRUM/AGILE seminari (e-learning):
Scrum Developer Certified (SDC) *Scrum Master Certified (SMC) * Scrum Product Owner Certified (SPOC) * Agile Expert Certified (AEC)

Information security (e-learning):
ISACA Certified Information Security Auditor (CISA) * ISACA Certified Information Security Manager (CISM)) * Systems Security Certified Profesional (SSCP) * Certified Information Systems Security Professional (CISSP) * Ethical Hacker v8 * Computer Hacking Forensic Investigator *Security Analyst/Licensed Penetration Tester * Network Security Administrator (ENSA)

RESILIA seminari (e-learning):
RESILIA Foundation *RESILIA Practitioner

CompTIA (e-learning):
CompTIA A+ * CompTIA Linux * CompTIA Network * CompTIA Security

PMP (e-learning):
PMP Certification Training * PMI Introduction * PMI Executive Strategy and Management * PMI Quality Management * PMI Risk Management * PMI Schedule and Cost Control * PMI Scope and Requirements * PMI Managing Project Teams * PMI Strategic Planning * PMI Project Management Skills for Non-project Managers

ITIL (e-learning):
ITIL v3 FOUNDATION:
ITIL v3 Foundation
ITIL v3 INTERMEDIATE - Lifecycle:
Lifecycle - Service Strategy (SS) * Lifecycle - Service Design (SD) * Lifecycle - Service Transition (ST) * Lifecycle - Service Operation (SO) * Lifecycle - Continual Service Improvement (CSI)
ITIL v3 INTERMEDIATE - Capability:
Capability - Operational Support and Analysis (OSA) *Capability - Release, Control and Validation (RCV) *Capability - Planning, Protection and Optimization (PPO) *Capability - Service Offerings and Agreements (SOA)
ITIL v3 EXPERT:
Managing Across Lifecycle
ITIL v3 PRACTITIONER:
ITIL Practitioner