Interaktivni webinar:

ITIL® 4 Managing Professional Transition (ITIL MPT)

Predavanja: 2 x 9:00-13:00 (pon-čet)
Ispit: 9:00-12:00 (petak)

* 50% popusta na cijenu seminara u učionici

* “Garancija prolaska na ispitu” – Ukoliko certifikacijski ispit ne položite iz prve, drugi pokušaj je besplatan.


“Do or do not, there is no try”

― Yoda, -The Empire Strikes Back

(Scene – When Yoda hears Luke’s uncertain remark about trying to get his ship out of the swamp)

KONTAKT

ITIL® 4 :

ITIL® 4 Managing Professional Transition (ITIL MPT)

Interaktivni webinar / Virtualna učionica

Ukoliko ste ITIL v3 Expert ili posjedujete najmanje 17 bodova u ITIL V3 certifikacijskoj shemi… Onda je ovo pravo vrijeme da se upoznate s ITIL 4 novostima u svijetu Service Managementa.

Pomoću ITIL 4 Managing Professional Transition modula omogućen je prijelaz na certifikat ITIL 4 koji odgovara statusu ITIL v3 Expert-a. Ostanite u tijeku!

Seminar je sukladan zahtjevima Axelos-a (službeni akrediter za ITIL) i sadržajno uključuje znanja potrebna za certifikat ITIL 4 Managing Professional certifikat.

Osim teoretskih sadržaja, ITIL 4 Foundation trening sadrži i praktične vježbe usmjerene na razumjevanje moguće primjene naučenog u praksi.

Seminar je sukladan zahtjevima Axelos-a (službeni akrediter za ITIL) i sadržajno uključuje znanja potrebna za certifikat ITIL 4 Managing Professional  in IT Service Management.

  • Naziv seminara: ITIL 4 Managing Professional Transtition ( ITIL MPT)
  • Tip seminara: INTERAKTIVNI WEBINAR
  • Trajanje seminara: 2 x 4 dana, u vremenu od 9:00-13:00. Predavanja se održavaju od ponedjeljka do četvrtka, a certifikacijski ispit se piše zaključno u petak u vremenu 9:00-12:00.
  • Cijena seminara: 1.100 EUR + PDV ( = cijena seminara u učionici uz popust 50%)
  • Cijena ceritifikacijskog ispita: 430 EUR + PDV
  • Jezik: predavanja su na hrvatskom, a prateća literatura i certifikacijski ispit su na engleskom jeziku.
  • Preduvjeti: ITIL v3 Expert certifikat ili 17 bodova u ITIL v3 certifikacijskoj shemi.

“Garancija prolaska na ispitu”: Ukoliko certifikacijski ispit ne položite iz prve – drugi pokušaj je besplatan!

Ispit: Ispit se sastoji od 40 multiple-choice pitanja na engleskom jeziku. Vrijeme predviđeno za riješavanje ispita je 60min; odnosno 75 min i korištenje riječnika ukoliko engleski nije materinji jezik. Nije dopušteno konzultiranje literature. Za prolaz je potrebno minimalno 70% točnih odgovora ( odnosno 28/40).

Polaganje ispita: Ispit se polaže dan nakon završetka seminara, u vremenu 9:00-12:00. Preliminarni rezultati (prolaz/pad) su dostupni unutar sat vremena od završetka ispita, a postignute bodove i elektronički certifikat dobivate u roku dva radna dana.

ITIL Poster & Overview
Prijava / Kontakt

 

The road not taken – R.Frost (Poem)

ITIL 4 Managing Professional Transition (MPT) detaljnije…

Teme ITIL 4 Managing Professional Transition treninga su:

  • Osnove ITIL-a 4: Glavne promjene u odnosu na ITIL v3 te glavne koncepte ITIL 4.
  • Osnovni pojmovi ITIL-a 4 (npr. Vrijednost, Stvaranje vrijednosti kroz usluge, Usluge i Produkti, Prakse itd.)
  • Moderne prakse i principi upravljanja IT uslugama
  • Temeljna načela ITIL 4 (eng. ITIL 4 Guiding principles). Kroz praktične primjere i vježbe vidjet ćete kako će vam primjena načela koristiti.
  • 4 dimenzije Service Management-a (nastale iz poznatog 4P koncepta ITIL-a V3):
    1. Organizacije i ljudi ( eng. Organisations & People)
    2. Informacije i tehnologija (eng. Information & Technology)
    3. Partneri i dobavljači ( eng. Partners & Suppliers)
    4. Tokovi vrijednosti i procesi ( eng. Value streams & Processes)
  • ITIL Sustav vrijednosti usluge (eng. ITIL Service Value System)
  • ITIL Lanac vrijednosti usluge ( eng. ITIL Service Value Chain)
  • Definiranje tokova vrijednosti (eng. Value streams)
  • Naučit ćete kako izgraditi tok vrijednosti usluga. (Temelj za to je ITIL 4 knjiga “Create, Deliver and Support”.)
  • Nakon toga se govori o vrijednosti za dionike (eng. Stakeholder Value). Naučit ćete kako funkcionira dizajn putovanja kupca (eng. Customer Journey), kako stvoriti odgovarajuću ponudu usluga i kako izgraditi održiv, dobar odnos s kupcima.
  • Agile, Lean i DevOps imali su značajan utjecaj na razvoj ITIL-a 4. Ovdje govorimo o “High velocity IT” i novim operativnim modelima.
  • Predzadnji dan posvećen je temama: Governance, Risk & Compliance. Kakav utjecaj imate na vaše procese i prakse? I na kraju, kako uspijevate postići organizacijske promjene?
  • Posljednjeg dana dovršavamo “Big Picture”, koja se u ITIL-u 4 zove “Sustav vrijednosti usluga” (eng. ITIL 4 Service Value System). Sažeto prikazujemo osnovne pojmove, koncepte, metode, prakse i procese. Rasprava je također dio pripreme za certifikacijski ispit.
  • Rješavamo pokusni ispit. Raspravljamo o vašim odgovorima i objašnjavamo zašto je neki odgovor mogao biti točan.
  • Nakon toga slijedi ispit. Uspješan završetak vas čini certificiranim “ITIL 4 Managing Professional” stručnjakom.

Više o sadržaju seminara: The Learning Outcomes for the ITIL 4 Managing Professional Transition module…

Course Content:

  • Understand the key concepts of service management
  • Understand how the ITIL guiding principles can help an organization adopt and adapt service management
  • Understand the four dimensions of service management
  • Understand the purpose and components of the ITIL service value system
  • Understand the activities of the service value chain, and how they interconnect
  • Understand how to plan and build a service value stream to create, deliver, and support services
  • Know how relevant ITIL practices contribute to the creation, delivery and support across the SVS and Value streams
  • Know how to create, deliver and support services
  • Understand concepts regarding the high-velocity nature of the digital enterprise, including the demand it places on IT
  • Understand the digital product lifecycle in terms of the ITIL ‘operating model’
  • Understand the importance of the ITIL Guiding Principles and other fundamental concepts for delivering high velocity IT
  • Understand how customer journeys are designed
  • Know how to foster stakeholder relationships
  • Know how to shape demand and define service offerings
  • Know how to onboard and offboard customers and users
  • Know how to act together to ensure continual value co-creation (service consumption / provisioning)
  • Know how to realise and validate service value
  • Understand the scope and activities relevant to Direct and plan
  • Understand the role of GRC and how to integrate the principles and methods into the service value system
  • Understand and know how to use the key principles and methods of Organizational Change Management to direction, planning and improvement

Ispit

Ispit se održava nastavno na seminar:

  • Jezik: engleski
  • Trajanje: 120 min za polaznike kojima engleski nije materinji jezik ( inače 60 min)
  • 40 pitanja s višestrukim izborom (a,b,c,d) s jednim točnim odgovorom, bez negativnih bodova
  • Za prolaz je potrebno minimalno 28 točnih odgovora (65%)
  • Certifikat dodjeljuje: Peoplecert (Ispitni institut)
  • Akreditirana trening organizacija (ATO) za provedbu ispita: ITSM Partner Consulting
  • Certifikat: Nakon uspješno položenog ispita, dobiva se međunarodno priznati certifikat: ITIL 4 Managing Professional Transition Certificate in IT Service Management. Certifikat se dobiva kao e-certifikat unutar dva radna dana od polaganja ispita.

Ciljevi, preduvjeti, akreditacija…

  • Usvojiti terminologiju, koncepte i definicije ITILa 4
  • Razumjeti ITIL 4 pristup koji opisuje ITIL sustav vrijednosti usluge ( eng. ITIL Service Value System), ITIL Lanac vrijednosti usluge (eng. ITIL Service Value Chain), Tokove vrijednosti ( eng. Value streams) i Prakse ( eng. Practices)
  • Razumjeti ključne ITIL 4 prakse te njihov doprinos u izvršavanju IT Service Management aktivnosti (svrha, najbolje prakse, aktivnosti)
  • Shvatiti prednosti korištenja ITIL 4 najboljih praksi
  • Sklopiti mozaik ITIL 4 praksi u jednu veliku sliku; upoznati zavisnosti praksi
  • Diskutirati, analizirati i sagledati mogućnost primjene ITIL 4 preporuka u vlastitoj organizaciji
  • Opcionalno: dokazati stečeno znanje polaganjem ispita i ostvarivanje ITIL 4 Managing Professional certifikata
Tipični polaznici su:

  • IT menadžeri, IT voditelji, IT konzultanti, operativni menadžeri, generalni menadžeri, arhitekti rješenja (eng. Solution architects), IT stručnjaci i poslovni menadžeri
  • IT profesionalci iz organizacija gdje se ITIL već koristi za upravljenje IT uslugama
  • Potrebno je znanje engleskog jezika budući su materijali i ispit na engleskom jeziku
  • Poželjne su IT vještine i poznavanje procesa/praksi upravljenja IT uslugama ( eng. IT Service Management-a)
  • ITIL v3 Expert certifikat ili 17 bodova u ITIL v3 certifikacijskoj shemi

ITSM Partner Consulting je akreditirana organizacija za obuku (eng. Accredited Training Organisation(ATO)) te ovlaštena za provođenje ITIL treninga i polaganje ITIL ispita

Neprekidno usavršavamo svoje treninge, stoga jamčimo da su naši ITIL 4 seminari uvijek u skladu s aktualnim nastavnim planom i programom propisanim od tvrtke Axelos Limited (vlasnika svih prava za ITIL).

Accredited ITIL® Managing Professional training is provided by ITSM Partner GmbH Wien, accredited by PeopleCert.

KONTAKT