TOGAF edukacija i certifikacija 2016-11-14T10:09:08+00:00

TOGAF edukacija i certifikacija

togaf-prod-logo

The Open Group Architecture Framework (TOGAF) je framework te de-facto međunarodni standard za razvoj enterprise arhitekture. TOGAF nije vezan uz nikakve komercijalne interese, niti uz određenog dobavljača, te omogućava ostvariti puni potencijal uistinu heterogenih otvorenih sustava. Korištenje TOGAF-a ubrzava i pojednostavljuje arhitekturalni rast sukladno potrebama poslovanja.

TOGAF mogu koristiti sve organizacije koje žele razviti enterprise arhitekturu kako bi je koristile unutar svoje organizacije.
TOGAF se razvija i održava od strane članova The Open Group organizacije, a djeluje unutar Arhitecture Foruma. Verzija 1 nastala je 1995. temeljeno na Technical Arhitecture Fremework for Information Management (TAFIM) razvijenom od strane Ministarstva obrane SAD-a (DoD).

 

 

TOGAF podržava četiri domene arhitekture koje su uobičajeno prihvaćene kao sastavni dijelovi

arhitekture organizacije:

  1. Poslovna arhitektura – definira poslovnu strategiju, vođenje, organizaciju i ključne poslovne procese.
  2. Podatkovna arhitektura – opisuje strukturu poslovne logike i fizičkih podataka te resursa za upravljanje podacima
  3. Aplikativna arhitektura – opisuje temelj za razvoj individualne aplikacije, njezine interakcije i veze sa jezgrom poslovnih procesa organizacije.
  4. Tehnološka arhitektura – opisuje logički softver i mogućnosti hardvera potrebnog za podršku razvoja poslovnih, podatkovnih i aplikacijskih usluga poduzeća. Ova arhitektura uključuje i IT infrastrukturu, mrežu, komunikacije, standarde itd.
Enterprise arhitektura (EA)  je framework kojem je cilj uskladiti i povezati poslovnu strategiju, ključne procese u organizaciji i tehnologiju omogućujući nesmetan rad i daljnji razvoj poslovanja. Moglo bi  se reči da EA predstavlja poveznicu između poslovnih zahtjeva i tehničke realizacije, na uzajamno zadovoljstvo obje strane.
TOGAF cjelokupni okvir (framework) za Enterprise Architecture (EA), a ADM-u je u procesnom smislu njegov ključni dio tj. ADM je iterativni i ciklički proces definiranja Enterprise arhitekture, od arhitekturne vizije, preko poslovne, sistemske i tehnološke arhitekture, pa sve do upravljanja promjenama u EA. Osam koraka ADM-a predstavljaju smjernice za uvođenje EA.

Jezici koje govorimo: hrvatski, engleski i njemački.

Za sve dodatne informacije, konaktirajte nas na

E-mail: info@itsm.hr.

Naša E-LEARNING ponuda!

COBIT 5 (e-learning):
COBIT 5 Foundation

TOGAF 9.1 seminari (e-learning):
Getting started with TOGAF 9.1 * TOGAF 9.1 Foundation (Level 1) * TOGAF 9.1 Certified (Level 2) * TOGAF 9.1 Certified (Level 1 and Level 2) * TOGAF 9.1 Certification (Level 1 and Level 2) and Implementation Suite

IT4IT seminari (e-learning):
IT4IT Foundation (Level 1)

Archimate 2.1 seminari (e-learning):
Archimate Certified

BPMN 2.0 seminari (e-learning):
BPMN 2.0 Foundation

LEAN seminari (e-learning):
Lean Foundation and Management Overview (Level 1) * Lean Master Belt Practitioner (Level 1 and 2)

SIX SIGMA seminari (e-learning):
Six Sigma Foundation Green Belt *Six Sigma Advanced

PRINCE 2 seminari (e-learning):
PRINCE 2 Foundation *PRINCE 2 Practitioner

SCRUM/AGILE seminari (e-learning):
Scrum Developer Certified (SDC) *Scrum Master Certified (SMC) * Scrum Product Owner Certified (SPOC) * Agile Expert Certified (AEC)

Information security (e-learning):
ISACA Certified Information Security Auditor (CISA) * ISACA Certified Information Security Manager (CISM)) * Systems Security Certified Profesional (SSCP) * Certified Information Systems Security Professional (CISSP) * Ethical Hacker v8 * Computer Hacking Forensic Investigator *Security Analyst/Licensed Penetration Tester * Network Security Administrator (ENSA)

RESILIA seminari (e-learning):
RESILIA Foundation *RESILIA Practitioner

CompTIA (e-learning):
CompTIA A+ * CompTIA Linux * CompTIA Network * CompTIA Security

PMP (e-learning):
PMP Certification Training * PMI Introduction * PMI Executive Strategy and Management * PMI Quality Management * PMI Risk Management * PMI Schedule and Cost Control * PMI Scope and Requirements * PMI Managing Project Teams * PMI Strategic Planning * PMI Project Management Skills for Non-project Managers

ITIL (e-learning):
ITIL v3 FOUNDATION:
ITIL v3 Foundation
ITIL v3 INTERMEDIATE - Lifecycle:
Lifecycle - Service Strategy (SS) * Lifecycle - Service Design (SD) * Lifecycle - Service Transition (ST) * Lifecycle - Service Operation (SO) * Lifecycle - Continual Service Improvement (CSI)
ITIL v3 INTERMEDIATE - Capability:
Capability - Operational Support and Analysis (OSA) *Capability - Release, Control and Validation (RCV) *Capability - Planning, Protection and Optimization (PPO) *Capability - Service Offerings and Agreements (SOA)
ITIL v3 EXPERT:
Managing Across Lifecycle
ITIL v3 PRACTITIONER:
ITIL Practitioner