
SDI Audit
Ukoliko ste zainteresirani za optimizaciju/certifikaciju Vašeg Support Centra prema SDI standardima kontaktirajte nas na: info@itsm.hr
SDI-jev osposobljeni predstavnik izvodi audit usklađenosti djelatnosti pružanja usluga IT podrške sa 60 standarda za support centre te nakon dovršenog cjelokupnog audita priprema službeni izvještaj i ocjenu. Ukoliko su potrebni kriteriji zadovoljeni, organizacija dobiva međunarodno priznati certifikat kvalitete Service Desk Institute-a. U suprotnom, auditori daju pregled konkretnih korektivnih mjera koje bi unutar 6 mjeseci, ukoliko budu implementirane, trebale omogućiti dobivanje certifikata.
Audit je zasnovan na ključnim pokazateljima uspjeha za IT support organizacije:
- vođenje (eng Leadership),
- politika i strategija (eng. Policy and Strategy),
- upravljanje zaposlenicima (eng. People Management),
- partnerstva i resursi (eng. Partnerships & Resources),
- procesi (eng. Processes),
- zadovoljstvo zaposlenika (eng. People Satisfaction),
- zadovoljstvo korisnika (eng. Customer Satisfaction),
- društvena odgovornost (eng. Social Responsibility)
- učinkovitost (eng. Performance Results).
Ovisno o rezultatima stanja, auditor dodjeljuje certifikat ili iznosi razloge zbog kojih ga ne može dodijeliti.
Ukoliko auditori ocjene da Centar za potporu korisnicima zadovoljava globalne kriterije potrebne za dobivanje certifikata, isti će mu biti i dodijeljen. U suprotnom, auditori će dati pregled konkretnih korektivnih mjera koje bi unutar 6 mjeseci, ukoliko budu implementirane, trebale Centru omogućiti dobivanje certifikata.
Jezici koje govorimo su: hrvatski, engleski i njemački.
E-mail: info@itsm.hr.