
SDI procjena stanja (eng. SDI Assessment)
Ukoliko ste zainteresirani za optimizaciju/certifikaciju Vašeg Support Centra prema SDI standardima kontaktirajte nas na: info@itsm.hr
SDI-jev osposobljeni predstavnik procjenjuje usklađenost Vaše djelatnosti pružanja usluga IT podrške sa 60 standarda za support centre tj. procjenjuje u kojoj ste mjeri spremni za cjelokupan postupak ocjenjivanja (eng. audit) i certifikaciju.
Procjena stanja (eng. assessment) ustanovljava područja gdje su moguća poboljšanja i ukazuje na potencijalne rizike. Služeći se izvještajem o procjeni, uočit ćete ključne jake strane kao i slabosti vašeg centra za podršku.
Cilj procjene je usmjeriti Vašu pozornost na specifične pokazatelje te područja u kojima lako možete izvršiti najznačajnije promjene. Procjena se vrši u segmantima:
- vođenje (eng Leadership),
- politika i strategija (eng. Policy and Strategy),
- upravljanje zaposlenicima (eng. People Management),
- partnerstva i resursi (eng. Partnerships & Resources),
- procesi (eng. Processes),
- zadovoljstvo zaposlenika (eng. People Satisfaction),
- zadovoljstvo korisnika (eng. Customer Satisfaction),
- društvena odgovornost (eng. Social Responsibility)
- učinkovitost (eng. Performance Results).
Procjenom stanja organizacija dobiva:
- objektivnu procjenu trenutnog načina rada IT podrške u odnosu na SDI standard
- prijedloge mjera za unaprijeđenje kvalitete poslovanja u cilju zadovoljavanja kriterija za postizanje certifikata Service Desk Institute-a
Jezici koje govorimo su: hrvatski, engleski i njemački.
E-mail: info@itsm.hr.