Human Synergistics® Radionice za Timski Razvoj 2016-11-14T07:00:46+00:00

Termini ITIL seminara, Zagreb

ITIL Service Strategy 14-16.11.2017.
ITIL Foundation 21-23.11.2017
ITIL EXPERT – MALC 4-8.12.2017.
ITIL Foundation 12-14.12.2017
ITIL PRACTITIONER 12/2017.
ITIL Service Operation 13-15.2.2018.
ITIL Service Transition 10-12.4.2018.
ITIL Service Design 15-17.5.2018.
ITIL Service Strategy 12-14.6.2018.
ITIL CSI 10-12.7.2018.

Human Synergistics® – Paketi usluga za Timski razvoj

Tim nije samo zbroj pojedinaca u timu. Međuodnosi članova tima su također bitan faktor uspjeha!

Tim najbolje funkcionira kada je sastavljen od konstruktivnih pojedinaca no i u međuodnosima članova tima može se davati prednost pojedinim osobnostima čime tim kao cjelina gubi. U cilju minimizacije takvih elemenata, nudimo usluge koje omogućavaju mjerenje učinka tima,  povezivanje rezultata mjerenja s ponašanjima članova tima, identifikaciju potrebnih unaprijeđenja i preporuke konkretnih akcija koje bi trebalo poduzeti da se ona i ostvare.

GSI
Group Style
Inventory

Group Styles Inventory (GSI)

procjenjuje načine ponašanja između članova tima, prilikom donošenja odluke. Korištenjem Circumplex-a, GSI usklađuje  zajednički jezik koji povezuje individualne, timske i organizacijske razvojne napore. U kombinaciji sa simulacijom riješavanja problema, GSI donosi snažan uvid u način funkcioniranja tima. U konačnici, GSI identificira specifična područja u kojima su potrebna unaprijeđenja.

GSI brošura

Survival
Simulation

Survival Simulations

…je simulacija koja potiće diskusiju i ocjenjuje sposobnosti grupe pojedinaca da funcionira kao tim. Ovakav način simulacije, u kojem se propituje i do odgovora dolazi samostalno, smatra se najboljim učenja kod odraslih osoba. Svaki pojedinac mora samostalno riješiti dio cijelokupnog zadatka, a dio se riješava timski. Simulacije se baziraju na raznim zanimljivim scenarijima preživljavanja (Pustinja, Antarktik, Koraljni greben, Vatra, Ugriz zmije…)

Survival Simulation brošura

Business
Simulation

Business Simulations

… je kombinacija učenja vještina i grupnog procesa. Način izvođenja simulacije sličan je Simulaciji preživljavanja, ali s  pričom baziranom na poslovnim situacijama (COACH Zajednički uspjeh, Planiranje projekata, Efektivnost sastanaka…)

Business Simulation brošura
COACH brošura

Customer
Service Series

Customer Service Series

… se fokusira na razvijanje svijesti i predanosti kvaliteti usluge. Simulacije su osmišljene da njima upravlja vođa tima, a ne profesionalni trener, kako bi se što realnijim postavljanjem uloga postigla brža primjena rezultata diskusija u stvarnim poslovnim  situacijama.

Customer Service Series brošura

Safety
Series

Safety Series

… je skup praktičnih diskusijskih vježbi, kojima je cilj inicirati debate, potaknuti učenje i izgraditi predanost sigurnosti.

The Safety Series brošura

Business
Simulation

Business Simulations

… je kombinacija učenja vještina i grupnog procesa. Način izvođenja simulacije sličan je Simulaciji preživljavanja, ali s  pričom baziranom na poslovnim situacijama (COACH Zajednički uspjeh, Planiranje projekata, Efektivnost sastanaka…)

Business Simulation brošura
COACH brošura

Jezici koje govorimo: hrvatski, engleski i njemački.

Za sve dodatne informacije, konaktirajte nas na

E-mail: info@itsm.hr.

Naša E-LEARNING ponuda!

COBIT 5 (e-learning):
COBIT 5 Foundation

TOGAF 9.1 seminari (e-learning):
Getting started with TOGAF 9.1 * TOGAF 9.1 Foundation (Level 1) * TOGAF 9.1 Certified (Level 2) * TOGAF 9.1 Certified (Level 1 and Level 2) * TOGAF 9.1 Certification (Level 1 and Level 2) and Implementation Suite

IT4IT seminari (e-learning):
IT4IT Foundation (Level 1)

Archimate 2.1 seminari (e-learning):
Archimate Certified

BPMN 2.0 seminari (e-learning):
BPMN 2.0 Foundation

LEAN seminari (e-learning):
Lean Foundation and Management Overview (Level 1) * Lean Master Belt Practitioner (Level 1 and 2)

SIX SIGMA seminari (e-learning):
Six Sigma Foundation Green Belt * Six Sigma Advanced

PRINCE 2 seminari (e-learning):
PRINCE 2 Foundation *PRINCE 2 Practitioner

SCRUM/AGILE seminari (e-learning):
Scrum Developer Certified (SDC) *Scrum Master Certified (SMC) * Scrum Product Owner Certified (SPOC) * Agile Expert Certified (AEC)

Information security (e-learning):
ISACA Certified Information Security Auditor (CISA) * ISACA Certified Information Security Manager (CISM)) * Systems Security Certified Profesional (SSCP) * Certified Information Systems Security Professional (CISSP) * Ethical Hacker v8 * Computer Hacking Forensic Investigator *Security Analyst/Licensed Penetration Tester * Network Security Administrator (ENSA)

RESILIA seminari (e-learning):
RESILIA Foundation *RESILIA Practitioner

CompTIA (e-learning):
CompTIA A+ * CompTIA Linux * CompTIA Network * CompTIA Security

PMP (e-learning):
PMP Certification Training * PMI Introduction * PMI Executive Strategy and Management * PMI Quality Management * PMI Risk Management * PMI Schedule and Cost Control * PMI Scope and Requirements * PMI Managing Project Teams * PMI Strategic Planning * PMI Project Management Skills for Non-project Managers

ITIL (e-learning):
ITIL v3 FOUNDATION:
ITIL v3 Foundation
ITIL v3 INTERMEDIATE - Lifecycle:
Lifecycle - Service Strategy (SS) * Lifecycle - Service Design (SD) * Lifecycle - Service Transition (ST) * Lifecycle - Service Operation (SO) * Lifecycle - Continual Service Improvement (CSI)
ITIL v3 INTERMEDIATE - Capability:
Capability - Operational Support and Analysis (OSA) *Capability - Release, Control and Validation (RCV) *Capability - Planning, Protection and Optimization (PPO) *Capability - Service Offerings and Agreements (SOA)
ITIL v3 EXPERT:
Managing Across Lifecycle
ITIL v3 PRACTITIONER:
ITIL Practitioner