Human Synergistics® Paketi usluga za Individualni Razvoj 2016-11-14T07:02:46+00:00

Termini ITIL seminara, Zagreb

ITIL Service Design 19-21.9.2017.
ITIL Foundation 17-19.10.2017
ITIL CSI 24-26.10.2017
ITIL Foundation 21-23.11.2017
ITIL Service Strategy 14-16.11.2017.
ITIL Service Transition 11/2017.
ITIL Service Operation 12/2017
ITIL Expert – MALC 4-8.12.2017.
ITIL Foundation 12-14.12.2017
ITIL PRACTITIONER 12/2017.

Human Synergistics® – Paketi usluga za Individualni razvoj

Kritični aspekti ljudskog ponašanja se moraju definirati i opisati, kako bi se svjesno mogli promijeniti…

Human Synergistics daje model za precizan opis ljudskog ponašanja. Do željene promjene se dolazi nadalje dolazi identifikacijom uzroka ponašanja i pružanjem okvira u kojima pojedinac može sam razvijati osobne smjernice i motivaciju, postavljeti si ciljeve i težiti vlastitim standardima izvrsnosti.

Ljudi najbolje uče kroz kroz propitivanje i otkrivanje…

Pristup Human Synergistics individualnom razvoju oduvijek se temeljio na mjerenju i povratnim informacijama, koristeći alata osmišljene za:

    • mjerenje trenutnog ponašanja, vještina i učinka
    • identifikaciju jakih strana i mogućnosti razvoja
    • uočavanje prepreka za osobnu učinkovitost
    • razvijanje produktivnijeg ponašanja i vještina
    • praćenje promjena i napreka kroz vrijeme

Svi individualni instrumenti se mogu primijenjivati i kao gradivni dijelovi individualnih, upravljačkih, timskih ili organizacijskih programa napretka.

LSI
Life Style
Inventory

Life Styles Inventory (LSI) prepoznaje misli vodilje i motivacije koje pokreću ponašanje pojedinca. Alat obuhvaća LSI-1 – opisivanje samog sebe, i LSI-2 – povratna informacija drugih i njihovo viđenje nas samih.

LSI-1 brošura
LSI-2 brošura
LSI brošura popratnih materijala

LSI Stylus je direktni, personalizirani izvještaj koji prenosi LSI rezultate na slijedeću razinu.

LSI STYLUS brošura

L/I
Leadership
Impact

Leadership/Impact (L/I)
…prepoznaje u kojoj mjeri vođa potiče ljude na kostruktivne, pasivne/obrambene ili agresivne/obrambene stilove ponašanja; prepoznaje koliko vođa djeluje poticajno odnosno ograničavajuće; prepoznaje njegovu osobnu i poslovnu učinkovitost, temeljeno na povratnim informacijama kolega.

Leadership/Impact brošura

MEPS
Management Effectiveness
Profile System

Management Effectiveness Profile System (MEPS)
…predviđen je za menadžere. MEPS procjenjuje menadžerov trenutni učinak po 14 osnovnih područja vještina (podjeljenih u zadatke, te međuljudske i ljudske vještine). Takvim načinom rada MEPS prepoznaje snagu i potrebu za razvojem te daje detaljni vodič za samorazvoj koji  menadžeru pomaže unaprijediti konkretno područje vještina.

MEPS brošura

LSI Conflict
Life Style
Inventory Conflict

LSI Conflict
…mjeri i unaprijeđuje pristup pojedinca konfliktim situacijama i time mu pomaže u riješavanju razmjerica. LSI Conflict je specifična primjena Life Styles Inventory-a.

PEI
Personal
Effectiveness Inventory

Personal Effectiveness Inventory (PEI) pomaže pojedincima u posvećivanju pažnje onim faktorima koji utječu na osobnu učinkovitost (kako na poslu, tako i u privatnom životu), zdravlje i dobrobit. Fokus je na razvoju samopoštovanja, optimizma i zadobivanje kontrole nad sobom.

CSPI
Coaching for
Superior Performance

Coaching for Superior Performance (CSPI)
…je integrirani program dijagnostike i radionica koji mjeri vrijednosti rukovođenja (vještine, proces i primjenu u praksi) i donosi detaljnu povratnu informaciju i strategiju razvoja.

Coaching for Superior Performance brošura

AMA Dics Survey

The AMA DISC Survey
…mjeri četiri osnovna stila ponašanja: Naređivčki (Directing), Utjecajni (Influencing), Podržavajući (Supportive), Promatrajući(Contemplative). Ovaj upitnik je jedinstven po tome što uz mjerenje zastupljenosti svakog pojedinog stila te istovremeno odvaja produktivne i kontraproduktivne aspekte svakog od njih. Ovaj pristup otvara mogućnost za dodatnu analizu, posebice u vidu planiranja razvoja.

AMA DISC brošura

Jezici koje govorimo: hrvatski, engleski i njemački.

Za sve dodatne informacije, konaktirajte nas na

E-mail: info@itsm.hr.

Naša E-LEARNING ponuda!

COBIT 5 (e-learning):
COBIT 5 Foundation

TOGAF 9.1 seminari (e-learning):
Getting started with TOGAF 9.1 * TOGAF 9.1 Foundation (Level 1) * TOGAF 9.1 Certified (Level 2) * TOGAF 9.1 Certified (Level 1 and Level 2) * TOGAF 9.1 Certification (Level 1 and Level 2) and Implementation Suite

IT4IT seminari (e-learning):
IT4IT Foundation (Level 1)

Archimate 2.1 seminari (e-learning):
Archimate Certified

BPMN 2.0 seminari (e-learning):
BPMN 2.0 Foundation

LEAN seminari (e-learning):
Lean Foundation and Management Overview (Level 1) * Lean Master Belt Practitioner (Level 1 and 2)

SIX SIGMA seminari (e-learning):
Six Sigma Foundation Green Belt * Six Sigma Advanced

PRINCE 2 seminari (e-learning):
PRINCE 2 Foundation *PRINCE 2 Practitioner

SCRUM/AGILE seminari (e-learning):
Scrum Developer Certified (SDC) *Scrum Master Certified (SMC) * Scrum Product Owner Certified (SPOC) * Agile Expert Certified (AEC)

Information security (e-learning):
ISACA Certified Information Security Auditor (CISA) * ISACA Certified Information Security Manager (CISM)) * Systems Security Certified Profesional (SSCP) * Certified Information Systems Security Professional (CISSP) * Ethical Hacker v8 * Computer Hacking Forensic Investigator *Security Analyst/Licensed Penetration Tester * Network Security Administrator (ENSA)

RESILIA seminari (e-learning):
RESILIA Foundation *RESILIA Practitioner

CompTIA (e-learning):
CompTIA A+ * CompTIA Linux * CompTIA Network * CompTIA Security

PMP (e-learning):
PMP Certification Training * PMI Introduction * PMI Executive Strategy and Management * PMI Quality Management * PMI Risk Management * PMI Schedule and Cost Control * PMI Scope and Requirements * PMI Managing Project Teams * PMI Strategic Planning * PMI Project Management Skills for Non-project Managers

ITIL (e-learning):
ITIL v3 FOUNDATION:
ITIL v3 Foundation
ITIL v3 INTERMEDIATE - Lifecycle:
Lifecycle - Service Strategy (SS) * Lifecycle - Service Design (SD) * Lifecycle - Service Transition (ST) * Lifecycle - Service Operation (SO) * Lifecycle - Continual Service Improvement (CSI)
ITIL v3 INTERMEDIATE - Capability:
Capability - Operational Support and Analysis (OSA) *Capability - Release, Control and Validation (RCV) *Capability - Planning, Protection and Optimization (PPO) *Capability - Service Offerings and Agreements (SOA)
ITIL v3 EXPERT:
Managing Across Lifecycle
ITIL v3 PRACTITIONER:
ITIL Practitioner