Human Synergistics® Circumplex model – Crveni stilovi 2016-11-14T06:35:18+00:00

Termini ITIL seminara, Zagreb

ITIL Foundation 4-6.9.2017
ITIL Service Design 19-21.9.2017.
ITIL Foundation 17-19.10.2017
ITIL CSI 24-26.10.2017
ITIL Foundation 21-23.11.2017
ITIL Service Strategy 14-16.11.2017.
ITIL Service Transition 11/2017.
ITIL Service Operation 12/2017
ITIL Expert – MALC 4-8.12.2017.
ITIL PRACTITIONER 12/2017.

Human Synergistics® Circumplex model – “Crveni”  Agresivni/ Obrambeni Stilovi

“Crveni” Agresivni / Obrambeni stilovi stavljaju naglasak na zadatke u odnosu na ljude i potaknuti su nesigurnošću pojedinca. U ekstremnim slučajevima, ovi stilovi dovode do fokusiranja pojedinaca na vlastite potrebe na uštrb potreba cijele grupe. Iako su ponekad učinkoviti, Agresivni/Obrambeni stilovi dovode do stresa, odluka baziranih na situaciji umjesto iskustvu, i konflikata umjesto suradnje.

Circumplex model:

“Crveni”  Agresivni / Obrambeni stilovi

7 Sati Opozicijski (eng. Oppositional)

Odražava potrebu za sigurnošću koja se manifestira kroz ispitivački, kritički te čak cinični pristup. Iako pojedinci visoko pozicionirani u ovom stilu propitkivanjam mogu dovesti do boljih ideja, mogu također i pretjerano naglasiti beznačajne mane, koristiti kritiku za zadobivanje pažnje i prebacivanje krivnje za vlastite pogreške na druge.

8 Sati Moć (eng. Power)

Odražava potrebu za prestižem i utjecajem te težnju izjednačavanju vlastite vrijednosti sa sposobnošću kontroliranja drugih. Pojedinci pozicionirani visoko unutar ovog stila diktiraju (a ne usmjeravaju) tuđe postupke, pokušavaju svime samostalno upravljati, a prema drugima se odnose agresivno i nasilno.

9 Sati Natjecateljski (eng. Competitive)

Temeljeno na potrebi zaštite vlastitog stausa u usporedbi s ostalima, pojedinac radi bolje od ostalih i nikad ne djeluje kao da mu to ne uspjeva. Pojedinci pozicionirani visoko unutar ovog stila traže prepoznavanje i pohvali drugih, vide natjecanje i izazov dokazivanja i održavanja osjećaja superiornosti i u situacijama u kojima za to nema potrebe.

10 Sati Perfekcionist (eng. Perfectionistic)

Temeljeno na potrebi za besprijekornim rezultatima, izbjegavanjem neuspjeha i sklonosti izjednačavanju vlastite vrijednosti s nerealno visokim standardima. Pojedinci pozicionirani visoko unutar ovog stila pretjerano su okupirani detaljima, imaju nerealna očekivanja od sebe i drugih te su skloni nestrpljivosti, frustraciji i indiferentnosti naspram tuđih potreba i osjećaja.

Jezici koje govorimo: hrvatski, engleski i njemački.

Za sve dodatne informacije, konaktirajte nas na

E-mail: info@itsm.hr.

Naša E-LEARNING ponuda!

COBIT 5 (e-learning):
COBIT 5 Foundation

TOGAF 9.1 seminari (e-learning):
Getting started with TOGAF 9.1 * TOGAF 9.1 Foundation (Level 1) * TOGAF 9.1 Certified (Level 2) * TOGAF 9.1 Certified (Level 1 and Level 2) * TOGAF 9.1 Certification (Level 1 and Level 2) and Implementation Suite

IT4IT seminari (e-learning):
IT4IT Foundation (Level 1)

Archimate 2.1 seminari (e-learning):
Archimate Certified

BPMN 2.0 seminari (e-learning):
BPMN 2.0 Foundation

LEAN seminari (e-learning):
Lean Foundation and Management Overview (Level 1) * Lean Master Belt Practitioner (Level 1 and 2)

SIX SIGMA seminari (e-learning):
Six Sigma Foundation Green Belt * Six Sigma Advanced

PRINCE 2 seminari (e-learning):
PRINCE 2 Foundation *PRINCE 2 Practitioner

SCRUM/AGILE seminari (e-learning):
Scrum Developer Certified (SDC) *Scrum Master Certified (SMC) * Scrum Product Owner Certified (SPOC) * Agile Expert Certified (AEC)

Information security (e-learning):
ISACA Certified Information Security Auditor (CISA) * ISACA Certified Information Security Manager (CISM)) * Systems Security Certified Profesional (SSCP) * Certified Information Systems Security Professional (CISSP) * Ethical Hacker v8 * Computer Hacking Forensic Investigator *Security Analyst/Licensed Penetration Tester * Network Security Administrator (ENSA)

RESILIA seminari (e-learning):
RESILIA Foundation *RESILIA Practitioner

CompTIA (e-learning):
CompTIA A+ * CompTIA Linux * CompTIA Network * CompTIA Security

PMP (e-learning):
PMP Certification Training * PMI Introduction * PMI Executive Strategy and Management * PMI Quality Management * PMI Risk Management * PMI Schedule and Cost Control * PMI Scope and Requirements * PMI Managing Project Teams * PMI Strategic Planning * PMI Project Management Skills for Non-project Managers

ITIL (e-learning):
ITIL v3 FOUNDATION:
ITIL v3 Foundation
ITIL v3 INTERMEDIATE - Lifecycle:
Lifecycle - Service Strategy (SS) * Lifecycle - Service Design (SD) * Lifecycle - Service Transition (ST) * Lifecycle - Service Operation (SO) * Lifecycle - Continual Service Improvement (CSI)
ITIL v3 INTERMEDIATE - Capability:
Capability - Operational Support and Analysis (OSA) *Capability - Release, Control and Validation (RCV) *Capability - Planning, Protection and Optimization (PPO) *Capability - Service Offerings and Agreements (SOA)
ITIL v3 EXPERT:
Managing Across Lifecycle
ITIL v3 PRACTITIONER:
ITIL Practitioner