ITIL 4 Foundation seminar i ispit, Zagreb
Uspješno smo se prilagodili novonastaloj situaciji te od 4/2020 naše seminare nudimo kao interaktivne webinare. Virtualna učionica / Interkativni webinari su trenutna alternativa seminarima u učionici. Ujedno, cijene su za ovu varijantu edukacije 50% cijene seminara u učionici...
ITIL 3 INTERAKTIVNI WEBINARI
Virtualni prolazak kroz naš ITIL 3 Poster i ključne pojmove i definicije ITIL 3 dobrih praksi upravljanja uslugama. Poster je osmišljen kao dio naših materijala za ITIL 3 edukacije...
ITIL 3 POSTER & OVERVIEW
Upoznajte se s ITIL 3 kvalifikacijskom shemom te mogućnostima za tranziciju s ITIL 3 na ITIL 4...
ITIL 3 KVALIFIKACIJSKA SHEMA
ITIL 4 Managing Professional Transition je modul koji nosiocima viših stupnjeva ITIL 3 certifikata omogućuje prelazak na viši nivo certifikata u ITIL 4...
TRANZICIJA ITIL 3 NA ITIL 4
ITIL 3 Seminare nudimo i kao E-learning...
ITIL 3 E-LEARNING
Sukladno situaciji, ITIL 3 seminare do daljnjega ne nudimo u učionici. Ipak, "digitalno smo se transformirali" te kao alternativu nudimo virtualnu učionicu (interaktivni webinari) ili E-learning. ... Svejedno, nadamo se da se u dogledno vrijeme vidimo i u učionici!
ITIL 3 SEMINARI U UČIONICI

ITIL 4 Managing Professional Transition modul

ITIL 4 edukacija i certifikacija (učionica)

The road not taken – R.Frost (Poem)

Naziv seminara: ITIL 4 Managing Professional Transition modul
Tip seminara: seminar u učionici
Trajanje seminara: 5 dana ( u vremenu od 8:30-16:30)
Certifikat: Da
“Garancija prolaska na ispitu”: Ukoliko certifikacijski ispit ne položite iz prve – drugi pokušaj je besplatan
Cijena seminara: 2.150 EUR + PDV
Cijena ceritifikacijskog ispita: 350 EUR + PDV

Preduvjeti: ITIL v3 Expert certifikat ili 17 bodova u ITIL v3 certifikacijskoj shemi.

Popust na cijenu seminara 35%: tri ili više polaznika iz iste organizacije ( cijena po polazniku: 1.397 EUR + PDV)
Popust na cijenu seminara 30%: dva polaznika iz iste organizacije ( cijena po polazniku: 1.505 EUR + PDV)
Popust na cijenu seminara 30%: polaznici ITIL v3 Expert seminara (cijena po polazniku: 1.505 EUR + PDV)
Jezik: predavanja hrvatski (ili engleski), prateća literatura i certifikacijski ispit engleski.

Ispit: Ispit se sastoji od 40 multiple-choice pitanja na engleskom jeziku. Vrijeme predviđeno za riješavanje ispita je 90min; odnosno 120 min i korištenje riječnika ukoliko engleski nije materinji jezik. Nije dopušteno konzultiranje literature. Za prolaz je potrebno minimalno 70% točnih odgovora ( odnosno 28/40).

Polaganje ispita: Ispit se polaže zadnji dan seminara, nastavno na seminar u vremenu 14:00-15:30. Preliminarni rezultati (prolaz/pad) su dostupni unutar sat vremena od završetka ispita, a postignute bodove i elektronički certifikat dobivate u roku od 48 sati.

Ukoliko ste ITIL v3 Expert ili posjedujete najmanje 17 bodova u ITIL V3 certifikacijskoj shemi…

Onda je ovo pravo vrijeme da se upoznate s ITIL 4 novostima u svijetu Service Managementa.

Pomoću ITIL 4 Managing Professional Transition modula omogućen je prijelaz na certifikat ITIL 4 koji odgovara statusu ITIL v3 Expert-a. Ostanite u tijeku!

Seminar je sukladan zahtjevima Axelos-a (službeni akrediter za ITIL) i sadržajno uključuje znanja potrebna za certifikat ITIL 4 Managing Professional certifikat.

Osim teoretskih sadržaja, ITIL 4 Foundation trening sadrži i praktične vježbe usmjerene na razumjevanje moguće primjene naučenog u praksi.

Sadržaj seminara

Teme ITIL 4 Managing Professional Transition treninga su:

  • Osnove ITIL-a 4: Glavne promjene u odnosu na ITIL v3 te  glavne koncepte ITIL 4.
  • Osnovni pojmovi ITIL-a 4 (npr. Vrijednost, Stvaranje vrijednosti kroz usluge, Usluge i Produkti, Prakse itd.)
  • Moderne prakse i principi upravljanja IT uslugama
  • Temeljna načela ITIL 4 (eng. ITIL 4 Guiding principles). Kroz praktične primjere i vježbe vidjet ćete kako će vam primjena načela koristiti.
  • 4 dimenzije Service Management-a (nastale iz poznatog 4P koncepta ITIL-a V3):
    1. Organizacije i ljudi ( eng. Organisations & People)
    2. Informacije i tehnologija (eng. Information & Technology)
    3. Partneri i dobavljači ( eng. Partners & Suppliers)
    4. Tokovi vrijednosti i procesi ( eng. Value streams & Processes)
  • ITIL Sustav vrijednosti usluge (eng. ITIL Service Value System)
  • ITIL Lanac vrijednosti usluge ( eng. ITIL Service Value Chain)
  • Definiranje tokova vrijednosti (eng. Value streams)
  • Naučit ćete kako izgraditi tok vrijednosti usluga. (Temelj za to je   ITIL 4 knjiga “Create, Deliver and Support”.)
  • Nakon toga se govori o vrijednosti za dionike (eng. Stakeholder Value). Naučit ćete kako funkcionira dizajn putovanja kupca (eng. Customer Journey), kako stvoriti odgovarajuću ponudu usluga i kako izgraditi održiv, dobar odnos s kupcima.
  • Agile, Lean i DevOps imali su značajan utjecaj na razvoj ITIL-a 4. Ovdje govorimo o “High velocity IT” i novim operativnim modelima.
  • Predzadnji dan posvećen je temama: Governance, Risk & Compliance. Kakav utjecaj imate na vaše procese i prakse? I na kraju, kako uspijevate postići organizacijske promjene?
  • Posljednjeg dana dovršavamo “Big Picture”, koja se u ITIL-u 4 zove “Sustav vrijednosti usluga” (eng. ITIL 4 Service Value System). Sažeto prikazujemo osnovne pojmove, koncepte, metode, prakse i procese. Rasprava je također dio pripreme za certifikacijski ispit.
  • Rješavamo pokusni ispit. Raspravljamo o vašim odgovorima i objašnjavamo zašto je neki odgovor mogao biti točan.
  • Nakon toga slijedi ispit. Uspješan završetak vas čini certificiranim “ITIL 4 Managing Professional” stručnjakom.

Više o sadržaju seminara: The Learning Outcomes for the ITIL 4 Managing Professional Transition module…

The Learning Outcomes for the ITIL 4 Managing Professional Transition module

  • Understand the key concepts of service management
  • Understand how the ITIL guiding principles can help an organization adopt and adapt service management
  • Understand the four dimensions of service management
  • Understand the purpose and components of the ITIL service value system
  • Understand the activities of the service value chain, and how they interconnect
  • Understand how to plan and build a service value stream to create, deliver, and support services
  • Know how relevant ITIL practices contribute to the creation, delivery and support across the SVS and Value streams
  • Know how to create, deliver and support services
  • Understand concepts regarding the high-velocity nature of the digital enterprise, including the demand it places on IT
  • Understand the digital product lifecycle in terms of the ITIL ‘operating model’
  • Understand the importance of the ITIL Guiding Principles and other fundamental concepts for delivering high velocity IT
  • Understand how customer journeys are designed
  • Know how to foster stakeholder relationships
  • Know how to shape demand and define service offerings
  • Know how to onboard and offboard customers and users
  • Know how to act together to ensure continual value co-creation (service consumption / provisioning)
  • Know how to realise and validate service value
  • Understand the scope and activities relevant to Direct and plan
  • Understand the role of GRC and how to integrate the principles and methods into the service value system
  • Understand and know how to use the key principles and methods of Organizational Change Management to direction, planning and improvement

Seminar je namijenjen…

Tipični polaznici su:

  • IT menadžeri, IT voditelji, IT konzultanti, operativni menadžeri, generalni menadžeri, arhitekti rješenja (eng. Solution architects), IT stručnjaci i poslovni menadžeri
  • IT profesionalci iz organizacija gdje se ITIL već koristi za upravljenje IT uslugama

Ciljevi seminara

  • Usvojiti terminologiju, koncepte i definicije ITILa 4
  • Razumjeti ITIL 4 pristup koji opisuje ITIL sustav vrijednosti usluge ( eng. ITIL Service Value System), ITIL Lanac vrijednosti usluge (eng. ITIL Service Value Chain), Tokove vrijednosti ( eng. Value streams) i Prakse ( eng. Practices)
  • Razumjeti ključne ITIL 4 prakse te njihov doprinos u izvršavanju IT Service Management aktivnosti (svrha, najbolje prakse, aktivnosti)
  • Shvatiti prednosti korištenja ITIL 4 najboljih praksi
  • Sklopiti mozaik ITIL 4 praksi u jednu veliku sliku; upoznati zavisnosti praksi
  • Diskutirati, analizirati i sagledati mogućnost primjene ITIL 4 preporuka u vlastitoj organizaciji
  • Opcionalno: dokazati stečeno znanje polaganjem ispita i ostvarivanje ITIL 4 Managing Professional  certifikata

Preduvjeti za pohađanje seminara

  • Potrebno je znanje engleskog jezika budući su materijali i ispit na engleskom jeziku
  • Poželjne su IT vještine i poznavanje procesa/praksi upravljenja IT uslugama ( eng. IT Service Management-a)
  • ITIL v3 Expert certifikat ili 17 bodova u ITIL v3 certifikacijskoj shemi

Certifikacijski ispit

Ispit: ITIL 4 Managing Professional Transition ispit se održava na kraju posljednjeg dana seminara:

  • Jezik: engleski
  • Trajanje: 90 min, odnosno 120 min za polaznike kojima engleski nije materinji jezik
  • 40 pitanja s višestrukim izborom (a,b,c,d) s jednim točnim odgovorom, bez negativnih bodova
  • Za prolaz je potrebno odgovoriti na najmanje 28 pitanja (70%) ispravno.
  • Ispitni institut koji dodjeljuje certifikat: Peoplecert
  • Akreditirana trening organizacija (ATO) za provedbu ispita: ITSM Partner
  • Certifikat: Nakon uspješno položenog ITIL 4 Managing Professional Transition ispita, dobivate međunarodno priznati certifikat: ITIL 4 Managing Professional  Certificate in IT Service Management). Certifikat dobivate kao e-certifikat unutar 48 sati od polaganja ispita.

Akreditacija

ITSM Partner je akreditirana organizacija za obuku (ATO) i ovlaštena za provođenje ITIL treninga i polaganje ITIL ispita

Neprekidno usavršavamo svoje treninge, stoga jamčimo da je naš ITIL 4 seminar uvijek u skladu s aktualnim nastavnim planom i programom propisanim od tvrtke Axelos Limited (vlasnika svih prava za ITIL).

Jezici koje govorimo: hrvatski, engleski i njemački.

Za sve dodatne informacije, konaktirajte nas na

E-mail: info@itsm.hr.

Naša E-LEARNING ponuda!

COBIT 5 (e-learning):
COBIT 5 Foundation

TOGAF seminari (e-learning):
TOGAF Essentials 2018 * TOGAF 9 Foundation * TOGAF 9 Certified * TOGAF Foundation & Certified * TOGAF Certified and Implementation

IT4IT seminari (e-learning):
IT4IT Foundation

Archimate seminari (e-learning):
Archimate 3 Practitioner

BPMN 2.0 seminari (e-learning):
BPMN 2.0 Foundation

LEAN seminari (e-learning):
Lean Foundation and Management Overview (Level 1) * Lean Master Belt Practitioner (Level 1 and 2)

SIX SIGMA seminari (e-learning):
Six Sigma Foundation Green Belt * Six Sigma Advanced

PRINCE 2 seminari (e-learning):
PRINCE 2 Foundation *PRINCE 2 Practitioner

SCRUM/AGILE seminari (e-learning):
Scrum Developer Certified (SDC) *Scrum Master Certified (SMC) * Scrum Product Owner Certified (SPOC) * Agile Expert Certified (AEC)

Information security (e-learning):
ISACA Certified Information Security Auditor (CISA) * ISACA Certified Information Security Manager (CISM)) * Systems Security Certified Profesional (SSCP) * Certified Information Systems Security Professional (CISSP)

RESILIA seminari (e-learning):
RESILIA Foundation *RESILIA Practitioner

CompTIA (e-learning):
CompTIA A+ * CompTIA Linux * CompTIA Network * CompTIA Security

PMP (e-learning):
PMP Certification Training * PMI Introduction * PMI Executive Strategy and Management * PMI Quality Management * PMI Risk Management * PMI Schedule and Cost Control * PMI Scope and Requirements * PMI Managing Project Teams * PMI Strategic Planning * PMI Project Management Skills for Non-project Managers

ITIL (e-learning):
ITIL v3 FOUNDATION:
ITIL v3 Foundation
ITIL v3 INTERMEDIATE - Lifecycle:
Lifecycle - Service Strategy (SS) * Lifecycle - Service Design (SD) * Lifecycle - Service Transition (ST) * Lifecycle - Service Operation (SO) * Lifecycle - Continual Service Improvement (CSI)
ITIL v3 INTERMEDIATE - Capability:
Capability - Operational Support and Analysis (OSA) *Capability - Release, Control and Validation (RCV) *Capability - Planning, Protection and Optimization (PPO) *Capability - Service Offerings and Agreements (SOA)
ITIL v3 EXPERT:
Managing Across Lifecycle
ITIL v3 PRACTITIONER:
ITIL Practitioner