Human Synergistics® Circumplex model – Zeleni stilovi 2016-11-14T06:32:03+00:00

Termini ITIL seminara, Zagreb

ITIL Service Strategy 14-16.11.2017.
ITIL Foundation 21-23.11.2017
ITIL EXPERT – MALC 4-8.12.2017.
ITIL Foundation 12-14.12.2017
ITIL PRACTITIONER 12/2017.
ITIL Service Operation 13-15.2.2018.
ITIL Service Transition 10-12.4.2018.
ITIL Service Design 15-17.5.2018.
ITIL Service Strategy 12-14.6.2018.
ITIL CSI 10-12.7.2018.

Human Synergistics® Circumplex model – “Zeleni”  Pasivni/ Obrambeni Stilovi

“Zeleni” Pasivni/ Obrambeni stilovi predstavljaju pretjeranu orijentaciju prema ljudima u odnosu na zadatke. Ovi stilovi nastaju kroz nesigurnost pojedinca koju ujedno i pojačavaju. Karakteriziraju ljude koji se podređuju organizaciji, ali istodobno stvaraju osobni stres te time utječu i na stagnaciju organizacije. Pasivni/Obrambeni Stilovi mogu stvarati predvidljivu i sigurnu situaciju, ali na uštrb učenja, prilagodljivosti i u konačnici opstanka.

Circumplex model:

“Zeleni” Pasivni / Obrambeni stilovi

3 Sata Odobravanje (eng. Approval)

Odražava potrebu za prihvaćanjem i sklonost interpretiranja vlastite vrijednosti kroz odobravanje drugih. Pojedinci pozicionirani visoko unutar ovog stila jako se trude udovoljavati drugima, ostavljati dobar utisak, slagati se i biti poslušni.

4 Sata Konvencionalni (eng. Conventional)

Odražava zaokupljenost konformizmom i “uklapanjem” u okoliš kako bi se izbjeglo privlačenje pozornosti na sebe. Pojedinci pozicionirani visoko unutar ovog stila oslanjaju se na utvrđene rutine i procedure, preferiraju održavanje statusa quo i žele sigurno i predvidljivo radno okruženje.

5 Sati Ovisnost (eng. Dependence)

Odražava potrebu za samozaštitom, zajedno s vjerovanjem kako pojedinac sam ima slabu direktnu ili osobnu kontrolu nad važnim događajima. Pojedinci pozicionirani visoko unutar ovog stila dozvoljavaju drugima da umjesto njih odlučuju, ovise o tuđoj pomoći i dragovoljno slušaju naredbe – moguće kao posljedicu nedavnih promjena u privatnom ili poslovnom životu.

6 Sati Izbjegavanje (eng. Avoidance)

Odražava zatvaranje (strahovanje), jaku potrebu za samozaštitom i sklonost povlačenju iz prijetećeih situacija. Pojedinci pozicionirani visoko unutar ovog stila “igraju na sigurno” i minimiziraju rizike, srame se pred grupnim aktivnostima i razgovorima, a na situacije reagiraju neodlučno i bez predanosti.

Jezici koje govorimo: hrvatski, engleski i njemački.

Za sve dodatne informacije, konaktirajte nas na

E-mail: info@itsm.hr.

Naša E-LEARNING ponuda!

COBIT 5 (e-learning):
COBIT 5 Foundation

TOGAF 9.1 seminari (e-learning):
Getting started with TOGAF 9.1 * TOGAF 9.1 Foundation (Level 1) * TOGAF 9.1 Certified (Level 2) * TOGAF 9.1 Certified (Level 1 and Level 2) * TOGAF 9.1 Certification (Level 1 and Level 2) and Implementation Suite

IT4IT seminari (e-learning):
IT4IT Foundation (Level 1)

Archimate 2.1 seminari (e-learning):
Archimate Certified

BPMN 2.0 seminari (e-learning):
BPMN 2.0 Foundation

LEAN seminari (e-learning):
Lean Foundation and Management Overview (Level 1) * Lean Master Belt Practitioner (Level 1 and 2)

SIX SIGMA seminari (e-learning):
Six Sigma Foundation Green Belt *Six Sigma Advanced

PRINCE 2 seminari (e-learning):
PRINCE 2 Foundation *PRINCE 2 Practitioner

SCRUM/AGILE seminari (e-learning):
Scrum Developer Certified (SDC) *Scrum Master Certified (SMC) * Scrum Product Owner Certified (SPOC) * Agile Expert Certified (AEC)

Information security (e-learning):
ISACA Certified Information Security Auditor (CISA) * ISACA Certified Information Security Manager (CISM)) * Systems Security Certified Profesional (SSCP) * Certified Information Systems Security Professional (CISSP) * Ethical Hacker v8 * Computer Hacking Forensic Investigator *Security Analyst/Licensed Penetration Tester * Network Security Administrator (ENSA)

RESILIA seminari (e-learning):
RESILIA Foundation *RESILIA Practitioner

CompTIA (e-learning):
CompTIA A+ * CompTIA Linux * CompTIA Network * CompTIA Security

PMP (e-learning):
PMP Certification Training * PMI Introduction * PMI Executive Strategy and Management * PMI Quality Management * PMI Risk Management * PMI Schedule and Cost Control * PMI Scope and Requirements * PMI Managing Project Teams * PMI Strategic Planning * PMI Project Management Skills for Non-project Managers

ITIL (e-learning):
ITIL v3 FOUNDATION:
ITIL v3 Foundation
ITIL v3 INTERMEDIATE - Lifecycle:
Lifecycle - Service Strategy (SS) * Lifecycle - Service Design (SD) * Lifecycle - Service Transition (ST) * Lifecycle - Service Operation (SO) * Lifecycle - Continual Service Improvement (CSI)
ITIL v3 INTERMEDIATE - Capability:
Capability - Operational Support and Analysis (OSA) *Capability - Release, Control and Validation (RCV) *Capability - Planning, Protection and Optimization (PPO) *Capability - Service Offerings and Agreements (SOA)
ITIL v3 EXPERT:
Managing Across Lifecycle
ITIL v3 PRACTITIONER:
ITIL Practitioner