ITIL® v3 Intermediate – Capability: Operational Support and Analysis (OSA) 2016-10-24T06:48:51+00:00
ITS Partner - Edukacija - ITIL® v3 Intermediate - Capability - Operational Support and Analysis (OSA)

Termini ITIL seminara, Zagreb

ITIL Service Design 19-21.9.2017.
ITIL Foundation 17-19.10.2017
ITIL CSI 24-26.10.2017
ITIL Foundation 21-23.11.2017
ITIL Service Strategy 14-16.11.2017.
ITIL Service Transition 11/2017.
ITIL Service Operation 12/2017
ITIL Expert – MALC 4-8.12.2017.
ITIL Foundation 12-14.12.2017
ITIL PRACTITIONER 12/2017.

ITIL® v3 Intermediate – Capability – Operational Support and Analysis (OSA)

ITIL® v3 edukacija i certifikacija (učionica)

Operational Support & Analysis (OSA)
Tip seminara: seminar u učionici
Trajanje seminara: 4 dana
Certifikat: Da
Cijena seminara: 1.560 EUR + PDV
Cijena ceritifikacijskog ispita: 270 EUR + PDV
Popust 20%: dvije ili više osoba iz iste organizacije ( 1.250 EUR + PDV)
Popust 20%: polaznici drugih seminara ( 1.250 EUR + PDV)
Jezik: predavanja hrvatski (ili engleski), a prateća literatura i certifikacijski ispit engleski

Operational Support & Analysis (Capability stream) je seminar Intermediate stupnja ITIL v3 certifikacijske sheme koji produbljuje znanje iz područja operativne podrške i analize rada. U svim Capability seminarima, naglasak je na praksi te uz obavezni teoretski dio, seminar je bogat zadacima namjenim pojedinačnom ili timskom izvršavanju te primjerima iz prakse koje polaznike pozivaju na diskusiju. Seminar završava dvodnevnom radionicom na kojoj polaznici kroz Case study bazirane zadatke utvrđuju naučeno te se pod vodstvom stručnog trenera pripremaju za način ispitivanja certifikacijskog ispita.

Seminar je osmišljen u skladu s zahtjevima APMG (službeni akrediter za ITIL) i polaganje pripadnog ispita donosi 4 boda u ITIL Certifikacijskoj shemi.

Seminar je namijenjen…

Seminar je namijenjen svima koje žele steći duboko znanje o procesima operativne podrške i analize te najboljim načinima kako oni pridonose poboljšanoj kvaliteti pružanja IT usluga u organizaciji.

Sadržaj seminara

  • Service Management kao organizacijska praksa te vrijednosti koje time nastaju u organizaciji
  • Funkcije, procesi i uloge u životnom ciklusu usluge
  • Procesi: Incident Management, Event Management, Request Fulfilment, Problem Management, Access Management
  • Funkcije: Service Desk, Technical Management, Application Management und IT Operations Management
  • Implementacija Service Management alata
  • više o sadržaju seminara: Operational Support and Analysis Certificate syllabus

Preduvjeti

  • ITIL v3 Foundation/ ITILv2-v3 Foundation Bridge certifikat ( u prijavi za seminar potrebno je navesti broj certifikata)
  • Znanje engleskog jezika
  • Iako nije uvjet, poželjno je bar dvije godine radnog iskustva u IT-u.

Certifikacijski ispit

Ispit: Ispit se sastoji od 8 kompleksnih multiple-choice pitanja baziranih na Case Study-u. Vrijeme predviđeno za riješavanje ispita je 90min odnosno 120 min i korištenje riječnika ako engleski nije materinji jezik. Nije dopušteno korištenje i konzultiranje literature. Za prolaz je potrebno minimalno 70%.

Certifikat i bodovi: Kandidati koji uspješno polože certifikacijski ispit dobivaju međunarodno priznati certifikat te 4 boda u ITIL® kvalifikacijskoj shemi.

Jezici koje govorimo: hrvatski, engleski i njemački.

Za sve dodatne informacije, konaktirajte nas na

E-mail: info@itsm.hr.

Naša E-LEARNING ponuda!

COBIT 5 (e-learning):
COBIT 5 Foundation

TOGAF 9.1 seminari (e-learning):
Getting started with TOGAF 9.1 * TOGAF 9.1 Foundation (Level 1) * TOGAF 9.1 Certified (Level 2) * TOGAF 9.1 Certified (Level 1 and Level 2) * TOGAF 9.1 Certification (Level 1 and Level 2) and Implementation Suite

IT4IT seminari (e-learning):
IT4IT Foundation (Level 1)

Archimate 2.1 seminari (e-learning):
Archimate Certified

BPMN 2.0 seminari (e-learning):
BPMN 2.0 Foundation

LEAN seminari (e-learning):
Lean Foundation and Management Overview (Level 1) * Lean Master Belt Practitioner (Level 1 and 2)

SIX SIGMA seminari (e-learning):
Six Sigma Foundation Green Belt *Six Sigma Advanced

PRINCE 2 seminari (e-learning):
PRINCE 2 Foundation *PRINCE 2 Practitioner

SCRUM/AGILE seminari (e-learning):
Scrum Developer Certified (SDC) *Scrum Master Certified (SMC) * Scrum Product Owner Certified (SPOC) * Agile Expert Certified (AEC)

Information security (e-learning):
ISACA Certified Information Security Auditor (CISA) * ISACA Certified Information Security Manager (CISM)) * Systems Security Certified Profesional (SSCP) * Certified Information Systems Security Professional (CISSP) * Ethical Hacker v8 * Computer Hacking Forensic Investigator *Security Analyst/Licensed Penetration Tester * Network Security Administrator (ENSA)

RESILIA seminari (e-learning):
RESILIA Foundation *RESILIA Practitioner

CompTIA (e-learning):
CompTIA A+ * CompTIA Linux * CompTIA Network * CompTIA Security

PMP (e-learning):
PMP Certification Training * PMI Introduction * PMI Executive Strategy and Management * PMI Quality Management * PMI Risk Management * PMI Schedule and Cost Control * PMI Scope and Requirements * PMI Managing Project Teams * PMI Strategic Planning * PMI Project Management Skills for Non-project Managers

ITIL (e-learning):
ITIL v3 FOUNDATION:
ITIL v3 Foundation
ITIL v3 INTERMEDIATE - Lifecycle:
Lifecycle - Service Strategy (SS) * Lifecycle - Service Design (SD) * Lifecycle - Service Transition (ST) * Lifecycle - Service Operation (SO) * Lifecycle - Continual Service Improvement (CSI)
ITIL v3 INTERMEDIATE - Capability:
Capability - Operational Support and Analysis (OSA) *Capability - Release, Control and Validation (RCV) *Capability - Planning, Protection and Optimization (PPO) *Capability - Service Offerings and Agreements (SOA)
ITIL v3 EXPERT:
Managing Across Lifecycle
ITIL v3 PRACTITIONER:
ITIL Practitioner